Oblíbené seriály (10)
Father Ted (1995)
Genialny serial s kopou hlodavych hlasok o nabozenstve a jednymi z najvtipnejsich serialovych postav! (Ted: It's not as if everyone's going to go off and join some mad religious cult just because we go off for a picnic for a couple of hours./ Dougall: God, Ted, I heard about those cults. Everyone dressing in black and saying our Lord's gonna come back and judge us all! / Ted: No... No, Dougal, that's us. That's Catholicism.) Mierne drzy, vtipny, inteligentny. Dermota Morgana je veru skoda....
Black Books (2000)
Zoufalé manželky (2004)
Isla som od zaciatku az do konca a stale neverim, ze tento serial skoncil... Vyvazene prvky komedie aj dramy, cynizmu aj smutku a uprimnosti. Felicity Huffman a Marcia Cross predviedli vyborny vykon, dufam, ze ich coskoro niekde uvidim.
Zpátky do školy (2009)
Studio 30 Rock (2006)
Napadity, inteligentny serial bez prvoplanovych vtipov, 100x lepsi nez vsetky sucasne sitcomy. Tina Fey je jedna z najvtipnejsich zien na svete!
Alžbetin dvor (1986)
Serial este z cias, ked hercom nemohol byt hocikto a tvorcom zalezalo na deji, dramaturgii a dobrom pribehu.
Sága rodu Forsytů (2002)
Panství Downton (2010)
Fargo (2014)
Temný případ (2014)
Bez zbytocnych reci, vsetko co bolo vynikajuce: Matthew McConaughey, Woody Harrelson, Cary Joji Fukunaga, vyuzitie prostredia Louisiany akoby jednej z postav, hudba, dialogy, scenar - Nic Pizzolato!, dramaturgia, celkove neuponahlane tempo.