Recenze (92)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Po hororovém čtvrtém díle, který se mi ze všech líbil nejméně - jsem čekala ještě větší "propadák". Ale byla jsem mile překvapena. Ale ne až tak moc :-) Chvíle napětí se střídaly s chvílemi nudy. Stále a stále jsem čekala na nějaký větší zvrat (podotýkám, že knihy jsem nečetla), ale nejednou proběhly titulky a bylo po všem. Celkově to nebylo úplně nejhorší, dávám 3 a 1/2 *.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Tak čtvrtý Potterovský díl mě poněkud zklamal, už to prostě nebylo ono. Děj nemastný neslaný, nepřekvapivý závěr, málo napínavé, moc hororové, překombinované a chybělo to typické pohádkové kouzlo. K tomu všemu u většiny postav (v čele s Harrym-Kotkem) příšerný dabing. Ale uznávám, že to byla občas i sranda a sem tam i pěkná podívaná, dávám 3 a půl hvězdičky a doufám, že pětka bude lepší. BTW. třetí díl zatím jednoznačně ostatní díly o třidu převyšuje.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Zatím rozhodně nejpovedenější a nejpůsobivější Potterovský díl. Skvělá atmosféra, mnohem lepší příběh, výprava i herecké výkony. Nechci dělat reklamu, ale možná mi tento díl učaroval nejvíc i proto, že jsem ho viděla jako jediný v kině a to ještě k tomu v IMAXU - úžasný zážitek !! Už se nemůžu dočkat čtvrtého pokračování. Jen tak dál.
Hledá se Nemo (2003)
Podle mého názoru nejpovedenější, nejvtipnější, nejroztomilejší a nejdojemnější celovečerní animovaný film. Jedno shlédnutí Vám rozhodně nebude stačit, já ho chtěla vidět znovu a znovu. Nesmím zapomenout pochválit český dabing, který je téměř srovnatelný s originálem. TLESKÁM !!!
Honey (2003)
Sama nevím proč, ale tenhle film se mi fakt líbil. Asi je to mou slabostí pro filmy s taneční tematikou. Na konci mi dokonce ukápla i slzička :) Hudba byla perfektní, hlavní představitelka úchvatná a když pominu průměrný děj, musím dát čtyři hvězdičky.
Horem pádem (2004)
Dle mého Hřebejkův nejslabší kus, lehce zapomenutelný, malinko nadprůměrný film. Žádné hlášky či scény, které by utkvěly v paměti, téměř žádný důvod, proč film vidět podruhé, chvilkama mě dokonce i nudil (ovšem můj oblíbenec Macháček si zaslouží samostatné hodnocení - to by bylo za plný počet, jak jinak) :)
Hříšný tanec (1987)
Film si zaslouží hvězdičky 4, ale za tu nádhernou hudbu opravdu nemůžu jinak. A Patrick byl prostě k sežrání :)
Hříšný tanec 2 (2004)
Velmi slabý odvar prvního dílu. Chybí tomu to krásné napětí a kouzlo. A onen "štěk" Patricka Swayzeho mi taky nepřišel zrovna vhodný. Ale abych jen nehanila a vysvětlila, proč dávám tři hvězdičky - líbila se mi hudba (skvělý soundtrack) a také herecký a taneční výkon Diega Luny. A jak už jsem psala u "Honey", mám prostě slabost pro tyto druhy filmů. Jen doufám, že už nikoho nenapadne natočit třetí díl :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Ne ne !! Opravdu nemůžu dát nižší hodnocení - a to jen za ty neuvěřitelně skvělé hlášky :o) Prostě klasika, která neomrzí.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Nevím, nevím, ale mám dvě ruské slabůstky :) Jednou je Mrazík- jako stále moje nejoblíbenější vánoční pohádka - (omlouvám se Popelce a jejím třem oříškům) - a tou druhou je VLK A ZAJÍC! To prostě nemá chybu....počkat? Ještě popřemýšlim.... ne ne, opravdu to NEMÁ CHYBU !!!