Recenze (469)
Kancl (2005) (seriál)
stále můj nejoblíbenější seriál... Gervaise je pro mě snad nejvtipnější člověk na zemi, ale US office funguje lépe jako celek, je propracovanější a vtipnější (třebaže normálnější a američtější)... u mě vedou postmoderní pohledy do kamery a záměrná roztomilá archetypálnost postav.
Kasandřin sen (2007)
stín Match Pointu
Katyň (2007)
bez příběhu, dobří herci, zklamání z Wajdy i Pendereckého
Kdo je tady ředitel? (2006)
genialitka... jen ty Trierovy kecy mě tam vaděj, 4+
Když Harry potkal Sally (1989)
na svůj žánr a kontinent naprosto skvělé, 4+
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Sandler opět dokazuje, že umí balancovat na hraně, vtipná absurdnost zápletky, rozuzlení, Sandlerova povolání i počtu milenek, vyvážený poměr relativně vtipných gagů a neskrývaných moralitek. Jako vždy - dobrý produkt popcornkultury, nic víc, nic míň.
Kids (1995)
pěkně čistě natočený film, sledující, nehodnotící... Leo Fitzpatrick je dobrej ksicht... 3+
Kill Bill (2003)
akční scény super, ale stylová eklektičnost a rozpadající se skládanka příběhu mi nějak nesedí...
Kill Bill 2 (2004)
Tohle tak trochu řadím do svýho pubertálního období... Tarantino mi asi prostě nepřijde až zas tak cool... a pořád si myslím, že to rozpůlení filmu hodně uškodilo.
Kletba bratří Grimmů (2005)
Gilliam přejetej Hollywoodem, dvě až tři scény naprosto geniální, zbytek odpad