Recenze (247)
Babylon A.D. (2008)
Nelituji času, dobrý příběh i vizuál.
Cizinec (2010)
Dost průhledný, ale šlo to.
Poslední plavky (2008)
Zbytečně nízké hodnocení které si tento film nezaslouží.
Špatnej polda (2009)
Cage zase jede, sice to není tak strhující výkon jako v Leaving Las Vegas, ale opět se škrábe nahoru.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Nápadité ano, ale že bych se u toho nějak extra zasmál, to ne.
Stmívání (2008)
Hodně dlouho jsem tento film bojkotoval, ale po tolika vychvalování (hlavně od dívek) jsem to shlédnul a ono to doopravdy není tak špatný, dokonce jsem uvažoval o 4**** , ale spátky na zem, zas tak dobrý to není. Další dva díly ještě nechám nějakej rok uležet, třeba na ně taky jednou dojde. Jsem z toho tak rozněžnělej, že se bojím, abych z toho nezačal menstruovat :-)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Nebylo to špatný, ale 100x viděný příběh tomuto filmu neprospěl.
Podivní (2010)
Bylo to předvídatelný, ale rozhodně ne špatný, doporučuji.
Parchanti (2010)
Já se náramně bavil.
Bloudění orientačního běžce (1986)
Tenhle film je z dnešního pohledu neuvěřitelná sranda. Otřesný herecký výkony a stupidní scénář, já jsem řval smíchy, teda místama.