Recenze (566)
Tenkrát podruhé (2019)
Zezačátku jsem měl chuť dát dvě hvězdičky, ale nakonec se film vypracoval na 4.
Le Bureau des Légendes - Season 3 (2017) (série)
Kdybych měl srovnat seriály Homeland, Fauda a tohle, tak bych skoro řekl, že to vede, ale všechny tři jsou naprosto ultimátní. Akorát Homeland jako jediný v některých seriích ztrácí. Tady je to bez zaškobrtnutí.
Le Bureau des Légendes - Episode 10 (2017) (epizoda)
Nová šéfová je pěkná mrcha.
Le Bureau des Légendes - Episode 7 (2017) (epizoda)
Velká škoda toho týpka s hnusnými kravatami.
Le Bureau des Légendes - Season 2 (2016) (série)
Zatím to drží laťku sakra vysoko a jsem hodně zvědavý na další serii.
Le Bureau des Légendes - Episode 6 (2016) (epizoda)
Ten člověk s hnusnými kravatami mi začíná lézt čím dáltím více na nervy.
Králíček Jojo (2019)
Body za Úštěk a další pěkná místa v ČR. Jinak mě to moc nezaujalo.
Oběti války (1989)
Wow, tohle je hodně drsný film. Skupinka hlavních postav hraje opravdu fenomenálně. Jediný Michael J. Fox je na straně dobra. Ostatní jsou přesně ti, které válka svým způsobem může bavit a může rozvíjet jejich touhy a zvrhlé představy. Celkem drsné je také zametání události pod koberec ze strany nadřízených.
1917 (2019)
Do teď jsem nebyl přesvědčený o tom, že by Sam Mendes byl nějaký příliš dobrý režisér, ale po tomto filmu musím svůj názor trochu přehodnotit. 1917 je hodně zajímavě natočeno, kdy celý film vypadá jako jeden záběr. Nevím jak to natáčeli, ale bylo by dost zajímavé to vědět.
Gangy z Birminghamu - Pan Jones (2019) (epizoda)
Ale ne, ten příšerný Alfie, kterého zde všichni tak milují je zpět. Druhá část tohoto dílu stála hodně za to.