Recenze (566)
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Ještě divnější Almodovar než obvykle. Zatím asi jeho nejdivnější film co jsem viděl.
Hotel Mumbai (2018)
Nepřipravenost indické vlády, kdy musela nechat speciální jednotku dovézt až z dalekého Dillí je naprosto ostudná. Obzvlášť v zemi, kde je jedno z největších rizik teroristických útoků.
Ve jménu vlasti - Série 8 (2020) (série)
Poslední série za mě kvalitativně patří mezi ty nejlepší.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 4 (2020) (série)
Podívá-li se člověk na poslední dvě epizody, úplně to stačí. V ostatních se nic zásadního nestalo.
Papírový dům (Netflix verze) - Technické KO (2020) (epizoda)
Čím dál tím horší a trapnější. Pořád se střílí, jsou tam dlouhé záběry o ničem a jediná zajímavá linka je profesor.
Papírový dům (Netflix verze) - Berlínova svatba (2020) (epizoda)
Některé postavy se chovají opravdu jako totální primitivové zmítaní problémy, nad které by se mě umět povznést (většina lidí v bance), druhá ostatní dějová linka venku je zajímavá. I tak je to ale dost průměrné a stále to má příliš velký nádech seriálu pro dospívající teenagery.
Ve jménu vlasti - Žalozpěv(y) (2020) (epizoda)
Jevgenij je čím dál tím větší sympaťák, na rozdíl od všech ostatních postav.
Špinavý byznys - Série 1 (2016) (série)
Nejlepší věta série je: "Småland must wait"
Ve jménu vlasti - Série 7 (2018) (série)
Zatím rozhodně nejslabší série. Občas se trochu rozjede, ale stejně je to celkem nudné. Stálo by za to trochu méně řešit soukromí Carrie a její problémy. Zajímavá jsou části a americkými rednecky, co mají doma příliš mnoho zbraní a předposlední díl, co se odehrává z většiny v Rusku.
Ve jménu vlasti - Rebel Rebel (2018) (epizoda)
Docela zajímavý je hlavně ten mikropříběh s ransomware :D