Recenze (4 849)
Surovost (2009)
Civilně pojatý snímek o pomstě, v němž je lehce přepálené finále. Mohlo to být vymakanější. 53%.
Červená Karkulka (2011)
Homoupíří, homovlkodlaci, homomimozemšťani a teď upgrade na homovlka (krásně měl nagelované vlásky na čupřinku). V jakési středověké homovesnici najdete samé krásné, čisté a vyvoňané vesničany, kteří se bojí chlupaté bestie (teď nevím, jestli se báli jeho zubů nebo chlupů - emohnutí moc srsti nefandí) :) . Dokonce i babička byla solidní kost hodná pomilování. Vlastně není ani důležitý děj. Cílem režisérky bylo vyjádřit utrpení mladé ženy a její složité postupy myšlení, kde a s kým provést kopulaci. Karkulka a hlavní nabíječ to zahráli dost blbě, ale hvězdičku dám za babičku (asi jsem trochu perverzní) :) . 30%.
Transformers (2007)
Za tu akci hvězdu dám, ale jinak je Michael Bay chudák. Ty jeho úchylné patetické záběry a vytříbený vkus pro látku... :( :( . Co to je za hovado?! 30%. Výborný komentář: slunicko2
Oheň v oblacích (1993)
Kromě 20 minutové mimozemské pasáže je film samý brakový balast. 33%.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Anakin má správný říz, už jsou tam velmi pěkné náznaky poctivé temnoty. 77%.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
O malinko lepší než jednička. První dva díly nové trilogie jsou téměř zbytečné. Chybí tam propracovanější psychologie postav, přitom to mělo být to nejdůležitější. 65%.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Star Wars jako legendě to moc dobrou reklamu nedělá. Jar Jar Binks by měl být dodatečně vymazán ze všech dílů. Tahle digitální noční můra jo omylem století. 62%.
Válečníci - Cortes (2008) (epizoda)
Chutný polotovar. 74%.
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Míchání jablek, hrušek a nošovického zelí. Automobilka se dá kritizovat racionálními argumenty, ale občas se Klusák neudrží a jednostranným pitvořením si přihřeje polívčičku. 69%.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Oproti prvnímu dílu je tam vidět zřetelný sešup kvality, no i tak je to pořád velmi podařená komedie. 75%.