Recenze (348)
Stahovák (2009) (pořad)
Stačilo vidět dva díly a je jasné.že víckrát se na ty dva trapáku už nepodívám.
Hory zalité krví (2009)
Pokud divak přežije delší úvod než je obvyklé(zde cca 40 minut),odměnou mu bude super slasher,s nějakým tím mučením a super gore.
Mistr loutkář III: Toulonova pomsta (1991)
Totéž co dva předchozí díly,zde se navíc dozvíme něco o zrodu celé té loutko vražedné série.
Za hranicí temnoty (1979)
Nekrofilní romantika v italském hávu,tím si myslím je řečeno vše.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Osobně si myslím,že Wolverine je jen narychlo spíchlej biják,který prvním dvoum dílům sahá maximálně do půl pasu(stejně jako trojka).No pokud to vydělá(vydělalo)natočí se další pokračování.Škoda.Každopádně hvězdou filmu je Liev Schreiber jehož záporák je super,jen z totoho důvodu dávám 3*.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Proč to vlastně hodnotím tak mírně?
Hellraiser: Pekelný svět (2005)
Tento film je jedna velká BOTA. Pinhead si něco takového nezasloužil.Opět jasně mířeno na puberťáky,kteří s největší pravděpodobností první díly ani neviděli.
2012: Soudný den (2008)
Já ty filmy od DVDedice prostě miluju.
Super Mario Bros. (1993)
Mario ve filmu? Nelze natočit,tohle je důkaz.
Polojasno (2009)
ROZTOMILÉ:-)