Recenze (179)
Sněhurka a lovec (2012)
Kde člověk nic nečeká, nemůže být ani moc zklamán. Toť můj dojem ze Sněhurky a lovce, podivné zkříženiny Jany z Arku a Pána prstenů. Dialogy, za která bych rovnou shazoval z cimbuří hradu (který byl asi nejpěknějším zážitkem z filmu) příběh, který držel pohromadě asi jen silou vůle a vrcholem všeho "herectví" malé upírky Stewartové. Tohle že má být ta nejkrásnější žena podle zrcadla? Ta unylá osoba hrající jak po obrně mimických svalů? Proč celý film kouká jak kdyby právě dostala čípek? A když má konečně na konci šanci vyjádřit aspoň minimální emoce, zvednou se jí teda koutky asi o milimetr. Jediný důvod, proč byl tenhle fim natočený, je asi ten, aby se pan režisér Howard mohl se svou upírkou vyspat.
Signál (2012)
Jediné, čemu jsem se mohl na Signálu zasmát, bylo vidění vesnice očima umělců až z Prahy. Bylo to něco jako přehlídka stereotypů a klišé, od "typické" hospody až po rozbahněný dvorek u Rodenů. Ještě scházelo dát do podkresu zvuk cirkuly a kdákání slepic. Navíc nuda k ukousání natažená na hodinu a 3/4.
Temný rytíř povstal (2012)
No no, do třetice všeho dobrého a dost, chtělo by se říct. Vizuální podívaná jak se patří, ale s dějem a zejména s logikou už to bylo mírně na kordy. Batman bodnutej nějakým žabikuchem skrz svůj vymazlený obleček, mé druhé jméno je Robin a naplněná Alfrédova vize - to mi trochu kazilo zážitek.
Andělský podíl (2012)
Nemám rád pojem "hořkosladký", ale na Andělský podíl se to opravu hodilo. Já jsem v tom viděl příběh o tom, že když dostane člověk šanci odrazit se ode dna, musí ji chytit za pačesy.
Kopyto (1981)
Osvědčená taktika moula a ranař zafungovala. dvojce mých oblíbenců Richard a Depardieu to sehrála ve veselém kvapíkovém tempu.
Dexter (2006) (seriál)
Takového sympatického vrahouna už jsem dlouho neviděl.
Muži v černém 3 (2012)
Tommy Lee Jones začíná vypadat sám jako nějaká bestie z vesmíru. Jinak je všechno jak má být - nestvůry slintaj, zubí se a hynou, J a K se dorozumívají výhradně hláškama a nechybí ani dojemný okamžik, kdy jedno oko nezůstane suché.
Satan (2006)
Parta fáákt hustejch týpků ve fáákt hustým fáru s fáákt pěknýma kočkama přijíždějí do fáákt divnýho zámečku kde vládne fáákt úchylnej správce. Horor je to dost pofidérní, zato obstojí jako celkem veselá podiváná a exkurz na francouzký venkov, kde se chlemtá mlíko rovnou z kozích cecků a kde místním drnohryzům vládne vrchní vidlák Cassel jako sestroprznič a hledač lidských očí.
Panika v městečku (2009)
Asi jsem přízemní, nedokážu ocenit surrealismus a další -ismy, ale tohle byla pro mě opravdu nepěkný, škaredá věc.
Lawrence z Arábie (1962)
Jedním slovem dlouhé. A také velmi pěkné. Ale podruhé bych Lawrence už vidět nemusel, přesto patří ke slušnému vychování ho zhlédnout.