Recenze (1 141)
Počítání mrtvých (1999)
Výbornej film. Skvělá kamera, skvěle zvolená hudba, výborné tempo a herci, famózní Scorseseho režie. Podle mě jeden z Top 3 nejvydařenejších filmů v kariéře Cage i Scorseseho.
Bowling for Columbine (2002)
Chvílema jsem se u toho gebil a chvílema měl docela šoky. Zajímavostí může být, že když v USA, hlavně v Michiganu, nevlastníte kulomet nebo aspoň uzinu, tak jste tam za vola. Rozhodně lepší a působivější než Fahrenheit 9/11.
Tygr a drak (2000)
Řemeslně určitě velmi slušně zvládnuté, ale nic mi tento film nepřinesl. Naopak jsem se docela nudil.
Mr. 3000 (2004)
Bernieho Maca mám sice jako komika rád, ale tohle za moc nestálo.
Černá ovce (1996)
Vtipná komedie. Škoda, že už mezi námi Ch. Farley není.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Průměrná podívaná, ale Depp stojí za to.
Hostel (2005)
Sračka, debilita. Ze začátku mi přišlo, že čumim na nějaký debilní porno a pak, že přijde na řadu trochu krve, tak nic a já se nudil, vlastně jsem se nudil furt. Je to prostě sračka.
Zpověď královny střední školy (2004)
Nic moc, Lindsay Lohan sice hraje docela v poho, ale k čemu jí to je, když zbytek stojí za starou belu.
Sylvie (2003)
Nuda, jediné pozitivum bych viděl v solidním výkonu Daniela Craiga.
Expres foto (2002)
Je docela škoda, že Robin Williams podává tak famózní výkon ve filmu, který je zcela nezajímavý a průměrný a nikdo si na něj nebude za pár dní nebude pamatovat.