Recenze (364)
Touha po pomstě (2010)
Velkou výhodou tohoto filmu je krátká stopáž, takže žádný vleklý začátek, ale jde se přímo na věc... Nejdříve silný úvod, kdy rodiče příjdou o syna, nasledný únos a mučení "vraha". Gore na slušné úrovni (nejvíc fuj bylo pro mě propichování ušního bubínku jehlou) a nebýt toho zpackaného konce (dopis, atd.) klidně bych dal plný počet hvězd...
Sezóna zabíjení (2013)
Velké překvapení ! Srb Travolta nahání Američana De Nira v nádherné americké přírodě. Škoda jen, že se během filmu několikrát (zbytečně) prohodí role lovec-kořist... Při scéně, kdy Travolta vytáhne lahvinku mého milovaného Jägermeistera jsem se jen smutně podíval na moji sklenku naplněnou druhořadým ginem s tonicem... :-(
Stážisti (2013)
Hned na začátku při tom jejich trapném zpívání v autě jsem si říkal, že to asi nebude nic moc, ale že to bude taková sračka, to jsem opravdu nečekal ! Dokonce i role Willa Ferrella byla docela nudná a určitě nenaplňovala potenciál tohoto úžasného komika. Po 45ti minutách jsem film vypnul...
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Takový mix herců, které mám rád (Danny R. McBride), kteří mi nevadí (Paul Rudd, James Franco, Jason Segel), které moc nemusím (Seth Rogen) a které nesnaším (Jonah Hill)... Slušné triky a humor byl povedený, resp. co jsem očekával, to jsem dostal. Nej postava samozřejmě McBride - už při tom jeho tanečním nástupu jsem se smál. až jsem se za břicho popadal... :-D
Crazy Joe (2013)
Hmmmm asi budu za blázna s plným počtem, ale film byl opravdu super ! Zasloužené 4.5 *...
Somrák s brokárnou (2011)
Natočit to v 80. letech, tak by to určitě mělo svoje kouzlo, takto mě to opravdu neoslovilo...
Cesta samuraje (2010)
Po vizuální stránce je to naprostá bomba ! Film na relax, kde hlavní hrdina kosí vše, co mu přijde do cesty a prostě nemůže prohrát ! Další plus byla absence velké romantiky...
Kolonie (2013)
Čekal jsem něco na způsob 30 dní dlouhé noci a i přes kolísavé hodnocení zde se mi film líbil. Prostředí i atmosféra byly místy dost skličující...
Volný den Ferrise Buellera (1986)
S blížicím se koncem filmu zábava gradovala a úplné vyvrcholení bylo až po závěrečných titulcích - You're still here? It's over, go home. Go !, ale jinak slabota, ale přeci jen o chlup lepší než v případě Snídaňového klubu, dávám 2.5*...
Interstate 60 (2002)
Tak tento film opravdu překvapil ! Pohodová, romantická road movie se bájčným Oldmanem, kouřícího dýmku ve tvaru opičí hlavy... Navíc potěší i řada skvělých herců ve vedlejších rolí...