Recenze (148)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Přehypovaná kniha, přehypovaný film. Dan Brown ať se klidně živí konspiračními teoriemi, ale takováhle brutální reklama přímo z Vatikánu ... znechucení veí strhnout jednu hvězdu. A ta další je za Toma Hankse. Jinak průměrná detektivka s několika zajímavými momenty.
13: hra smrti (2006)
Thajština je divný jazyk a protože nemám z asijské kinematografie nakoukáno zdaleka tolik, kolik bych měl, těžko posuzovat herecké výkony. Přišlo mi, že všichni hrajou divně, ale nevím co z toho je střet civilizací. Zápletka je někde mezi The Game, The Gamer, již níže zmiňovaným Saw a Truman Show. Nic moc oslnivého, ale pár osvěžujících nápadů neškodí (třeba jeden z úvodních úkolů: "Rozplač tři děti na hřišti" je super). Na večer, kdy máte chuť koštovat divné filmy z divných zemí, je to ideální.
Bazén (2005) (seriál)
To byla ale blbost!
Dobrou noc a hodně štěstí (2005)
Jako téměř absolvent studia, zaměřující se (mimo jiné) na tuto problematiku, musím říct, že jde o opravdu kvalitní zpracování. McCarthy byl normální píča.
Chirurgové (2005) (seriál)
Tohle JE nuda.
La tormenta (2005) (seriál)
Možná že by v Kolumbii měli věnovat peníze spíš na boj proti narkobaronům, než na takovýhle stupidní kraviny.
Mariňák (2005)
"Co vůbec děláš v armádě?" - "Ztratil jsem se po cestě na vejšku."
Metoda (2005)
Po zkušenosti s prací v korporaci přidávám čtvrtou hvězdu.
Ostrov (2005)
Ostrov je typická bayovina s malou zápletkovou nadstavbou. Je to film plný nelogičností a nesmyslů. Ale má to řádný koule a styl.
Řím (2005) (seriál)
Stejně jako plastická chirurgie ... vysokorozpočtový porno.