Recenze (216)
Panic je nanic (2006)
Vzít krejčovský metr a uškrtit.
We Are the World (1985) (koncert)
Zbožňuju tu písničku!:)
Hannah Montana a Miley Cyrus: To nejlepší z obou světů (2008)
Přišla jsem , viděla jsem , nechápu, vypínám ...Cyrus mi začíná lézt na nervy, stejně jako Paris Hilton.
Přístav naděje (1998)
Neuvěřitelná zdlouhavá nuda, mě opravdu nezajímají romantické filmy.
Sarafina ! (1992)
Pouze dvě slova: Whoopi Goldberg!:)
Záhada Blair Witch (1999)
Bála jsem se a hodně!
Stargate: Infinity (2002) (seriál)
Copak se to stalo s mojí milovanou Stargate?:(
Žena za pultem (1977) (seriál)
Je mi líto těch stromů, které padly na papíry pro scénář.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Kdysi dávno jsem se na tenhle seriál dívala s tátou a pamatuji si z něho jen takové nic neříkající obrázky. V současné době jsem závislá na Atlantidě a někdy se i mrknu na původní SG-1. Moje nejoblíbenější postavy jsou Tea´lc a Danny Jackson.
Asterix a Kleopatra (1968)
Jeden čas jako malá holka jsem na to koukala pořád, bylo to zrovna v období, kdy jsem byla zblázněná do starověkého Egypta:).