Recenze (495)
Profil zločinu (2009) (seriál)
Chloé je kouzelná! Nevynechám žádný díl. Seriál je asi normální ktelervizní kirminálka, ale Chloé to povznáší výš, prostě se mi moc líbí, takže 4 hvězdy.
Přešlapy (2009) (seriál)
Tak jsem začala sledovat Přešlapy na netu až teď, jsem na nemocneské už nějaký ten týden a viděla jsem leccos. Narozumím tomu nízkému hodnocení, já jsem každou sériii sjela během dne a půl a prostě mě to baví. Neznám Šest v tom (i když si je určitě zkusím najít), takže nemám s čím srovnávat a mohu pouze říct, že to je fajn a ty kotrmelce jsou občas neskutečné. Ale protože vím, že život občas vymyslí neuvěřitelné věci, nedivím se. Betka Stanková a její československomaďarština mě baví, i když mám pocit, jako bych občas slyšela Ildikó ze sitcomu Susedia. A taky přemýšlím nad tím, jestli opravdu umí maďarsky. Protože já ano, jsem po mamince Maďarka a spousta věcí které říká, se nevyslovuje tak, jak to říká. Ale zní to zábavně a pro české publikum stopro maďarsky. :-D Za mě to je tak na tři a půl hvězdičky, ale půlhvězdy tady nejsou, a protože jsem spokojená a dobře se bavím, dávám čtyři. Trochu slabší, ale čtyři..
Sherlock Holmes (2009)
Tak mě to bavilo více než dosti a hrozně mi to připomínalo seriál Sherlock. Asi tím, že Holmes je svým způsobem asociální a Watson není lehce přihlouplý přicmrndávač, ale zajímavý inteligentní chlap. Bavilo mě to, líbilo se mi to, Robert Downey výborný, Jude Law jakbysmet, Rachel McAdams šmrncovní a celé to spolu krásně šlape. Škoda, že není možné dát ještě půl hvězdičky. Kdyby to šlo, tak za mě 4a půl.
Slečna Marplová - Proč nepožádali Evanse? (2009) (epizoda)
Asi málokdy mi někdo vadil tak, jako v tomto příběhu ta slečna rádoby detektiv. Přišla mi jako pipina, což jistě neměl být záměr. Takže kvůli ní stěží za tři.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Po prvních 30 minutách dávám 3 hvězdičky. Myslím, že to bez problémů přežiju, Brutus je kouzelný a hláškující Caesar Alain Delon, který nedluží ani Roccovi a jeho bratrům ani Sicilskému klanu, má pořád nádehrně modré oči. O svém synovi Brutovi prohlásil: Egypt měl 7 ran, Caesar má Bruta. Ave Já :-). Tak doufám, že to v tomhle duchu vydrží a já nebudu mít chuť stáhnout hvězdičku.
Bekyně mniška (2008) (TV film)
Pohodový film na nedělní odpoledne. Švihák lázeňský Svatopluka Skopala neměl chybu, když si řasenkou barvil knír a obočí, málem jsem si ukápla do textilu :-).
Bobule (2008)
Příjemné letní koukání. Mám ráda jižní Moravu, miluju víno a "jedna pro ni, ať je povolnější a dvě pro mě, ať neztratím kuráž" je kouzelná hláška, která se mi moc líbí. Nic extra to není, ale tři hvězdy jasné a kdyby to šlo, tak tři a půl.
Gran Torino (2008)
Nádhera a Clint byl dokonalý! (a to fakt nejsem žádný Eastwoodomilec, neřeším ho). Krásný film.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Dr. Bishop je kouzelný :-). Jeho hláška v následující situaci: lékařka v nemocnici něco řílá, Bishop ji neposlouchá, ona se ptá, jestli ho nezajímá, co říká nebo něco v tom slova smyslu a on jí odpoví:"Ne, pokud nemáte vyšší IQ než já.", mě dostala tak, jako už dlouho nic.
Ip Man (2008)
Vynikající film. strašně jsem mu držela palce a v klidu mě drželo to, že vím, že učil Brucea Lee, takže to prostě musel dát a přežít :-). Donnie Yen je skvělý a hned, když to skončilo, mi syn musel pustit i dvojku. Fakt výborné.