Recenze (928)
Temné stíny (2012)
Na Burtona již tradičně dějové fádní, tentokrát navíc i po stránce vizuální. Vše zachraňuje uhrančivá femme fatale v podání Evy Green - fandil jsem jí.
Skyfall (2012)
Když si odmyslím tu pětiminutovku á la Sám doma ve Skotsku, tak je Skyfall přímou konkurencí toho nejlepšího z bourneovek. Akční kriminálka, která se nebojí dialogů a klidně vedle blonďatého Bonda dá světu i blonďatého Javiera Bardema, který ve své jokerovské roli napodobil Heathe Ledgera a zastínil všechny předchozí záporáky své série. Zapomeňte na QoS, Mendes přeskočil i laťku nastavenou Casinem Royale.
Knoflíková válka (2011)
Milé, prvoplánové, neškodné. A chyběl mi větší důraz na války klučičí, na úkor války opravdové.
Chata v horách (2012)
WTF!?
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Prostě pecka.
Vrána (1994)
Tradičně geniální Proyasova temnota v hlavní roli plytkého a nepřekvapivého thrilleru.
Ctihodný občan (2009)
Napínavé, dynamické, překvapivé, ale v závěru neskutečně tupé (ano, koncert). A Butler je tak charismatický, že Foxx je v podstatě sidekick.
Hněv Titánů (2012)
Ještě horší slátanina než jednička. Navíc Hněv titánů selhává v tom nejzásadnějším - v akčních scénách, které jsou chaotické a nedůvěryhodné. Vrcholem je závěrečný souboj, který je jednou velkou wtf fraškou. Jediné, co se povedlo po nepřesvědčivé jedničce napravit, je to, že Olymp už nevypadá jako místo z německého porna. A to je málo.
Máme papeže! (2011)
Moretti je v první polovině zanícený uspávač hadů, v té druhé pohotový a inteligentní bavič dramatik najednou, který servíruje vzhledem k tématu nekorektní vtípky a dějové zvraty. Celkový dojem z filmu je tedy díky druhé polovině lehce pozitivní, ale vyžaduje úporné přežití poloviny první, což může být pro leckoho opravdu úkolem neřešitelným. Ostatně, stejně jako "papežování" pro nového Morettiho Papeže...
Slaměný vdovec (1955)
Prostě neskutečně übersexy MM v odsýpající zábavné konverzačce s neokoukatelným Tomem Ewellem. Nic míň.