Recenze (189)
Dny zrady I. (1973)
Filmy Dny zrady, Sokolovo a Osvobození Prahy patří k největšímu dílu národního umělce Otakara Vávry. Tato studijní látka autenticky mapuje průběh druhé světové války u nás a na východní frontě. Dílo je výpravné a patřičně popisné. Snímky by měl vidět každý student střední školy v České republice.
Duel (1971) (TV film)
Profesionální práce! Húúú! výborný scénář a režie. a kamera! senzace. Dobrý film se pozná podle toho, že nevíš, jak se příběh bude vyvíjet a že tě nepřekvapí žádný filmový klišé. Tady mě potěšilo hodně neočekávaných zvratů v ději a parádní udržování napětí po celou dobu 90 minutovýho filmu..no to se jen tak nevidí. a ta montáž a tajemství kamionu. Veliká pochvala směrem k panu Spielbergovi a Richardu Mathesonovi..
Fantom ráje (1974)
Intenzivní prožitek s působivým a originálním příběhem. Supr, skvělá hudba , propracované hlavní postavy..Winslow..paráda
Nádherná Zelená (1996)
příjemná podívaná, supr režie, ...
Kmotr (1972)
don corleone..
Saw: Hra o přežití (2004)
nejlepší pointa ve filmu co znám
12 opic (1995)
balancujeme na hranici mezi šílenými výplody fantazie a promyšlenou sci-fi skládačkou /trochu ve stylu Lynche/ .po prvním shlédnutí sem se přiklonil první verzi, po druhý už skládačka dávala smysl, takže fakt promyšlený post-apokaliptycký sci-fi .vězeň z budoucnosti james cole je vyslán do /minulosti/ do roku 1996, aby zjistil okolnosti kolem smrtelného viru, který má posléze zahubit celé lidstvo. pointa, výbornej scénář!!!! režie, herecký výkony -především brad pitt vynikající v roli vůdce skupiny bláznů 12 opic.
Uvnitř tančím (2004)
Nadšení! Pro mě jednoznačně nejlepší film s tematikou hendicapovaných vůbec. Příjemně mě překvapila odlehčenost dojemných či osudových scén, která ztmeluje celý film a dává tak vyniknout podstatným myšlenkám. Každá scéna tady má své opodstatněné místo. Skvělá práce s náznaky, nic není doslovné nebo přehnané. Velice milé, inteligentní, zábavné a inspirativní. Výborně odvedená práce po všech stránkách-takhle by podle mě měl vypadat kvalitní film. Díky za něj.
Casino (1995)
originální pojetí, reálné vyznění scén, vynikající herecké výkony, výborná režie, příběh za 1
Californication (2007) (seriál)
Hank Moody= nejoblíběnější filmovo/seriálová postava