Recenze (931)
Neznámá (2006)
České televize verze, kde je příšerný dabing a stále mě odrazuje kvalita obrazu, jo-to mě zklamalo. Zajímavý příběh, ale nedostala jsem se do něj tak, jak bych chtěla.
Joey (2004) (seriál)
O několik stupnic níž než Přátelé. Tohle tvůrci asi nechtěli.
Burani z Beverly Hills (1993)
To je takový ten film, který s láskou vymažu ze své paměti!
Zimní šampionát zvířat (2006) (TV film)
Našly se tam strašně hloupé chvilky..ale za 4 hvězdy to stojí!
Gándhí (1982)
Já jsem měla filmu dosytosti a docela jsem koukala, že jsem s tím neměla problém.
Agora (2009)
Alejandro je opravdu mistr svého řemesla a bojím se, co příjde dál. Nic jiného, než dodám ke komentářům: Hlupci v neznalostích mají řeči.
Tma, světlo, tma (1989)
Úžasná myšlenka, zbytečně dlouhé video. Penis je však krásná třešínka.
Něco z Alenky (1988)
Technicky jeden z nejlepších filmů, co Švankmajer natočil. Dějově mi z toho běží mráz po zádech do teď. A to není pozitivní!
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Já si nemůžu pomoc, ale tvorba Formana, ještě než emigroval, se mi líbí více, než tvorba Hollywoodská. Má to v sobě něco, co dokáže jen on. Lásky jedné plavovlásky mě v tom jen utvrzuje. Krásná propracovaná psychologie osob a podání mistrovské kamery a i samotné režie. Prostě radost pohledět.
Pěnička a Paraplíčko (1970)
Tohle mám ráda. Už jako malé dítě jsem to sledovala se zaujetím.