Recenze (401)
Odložené případy - Halleyova kometa (2003) (epizoda)
Nejlepší díl ! Super natočené, skvelá hudba a dobrá psycho láska !!! 90%
Demolition Man (1993)
Myslis tekutý transfer ?! 👌80% kult
Náhlá smrt (1995)
Moje akční 90´tka plná klišé, hokeje a JCVD ve výtečné kokainové formě. Já to mam rád 75% PS: byl jste s nima v kontaktu ?! Dva jsem zabil, je to kontakt?! :)
Pekelná ženská (2001)
Pro tenhle film mam slabost už od dob střední kdy jsem si film půjčil na VHS z půjčovny. Vynikající Neil Diamond jako Neil Diamond :)
Osmy (2014) (TV film)
Vynikající záležitost 👌👌80%
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Klasika 😂
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Víš kdo to byl ?! Clint Eatwood :) 70%
Anděl Páně 2 (2016)
Velmi příjemné pokoukání..... 👌
Vesničko má středisková (1985)
Štefan........
Zítřek nikdy neumírá (1997)
Jeden z těch nej dílů 👌💪