Recenze (125)
Sbal si mě (2012) (pořad)
Než čučet na seriály co všude běží raději přepnu na tohle.
Koule (2012) (pořad)
Že by to byl nějaký zázrak se říct nedá, ale pořád je to lepší než Nova. Navíc Šmoldase mám rád.
Buřtcajk (2012) (pořad)
Tak od Izera bych čekal víc a ne tuhle slátaninu. Sem tam jsem se zasmál, ale to vždy když skončila scénka a on vyprávěl vtip. Vaňková je tragická, tahle holka by měla mít zákaz veřejného vystupování.
Chainsaw Maid (2007)
Jo pěkné to bylo, ale jednu * dolů za zvuky a hudbu. To mohlo být lepší.
Griffinovi (1999) (seriál)
Po třech dílech jsem se rozhodl že to sledovat nebudu.
Den před krizí (2011)
No tohle byla slátanina. Hooodně jsem se přemlouval abych to vůbec dokoukal.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Vůbec nechápu jak jsem se mohl těšit na takovou krávovinu.
Doba ledová: Mamutí Vánoce (2011)
Tak teď už vím jak to celé vzniklo.
Útok na věžák (2011)
Je to oddech když pořád nevidíte armádu a vojáky. Tady to vyřizují kluci z ulice. Příjemná změna.
Doggie Heaven (2008)
Výborné. Ke shlédnutí zde http://www.youtube.com/watch?v=AjwUb7_u0Do