Recenze (37)
Syn pláže (2000) (seriál)
po letech vyčkávání jsem se dočkala vysílání v telece..jabadabadů :-D se těšim
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Jedinej pořad, kvůli kterýmu jsem kdy psala dotaz do ČT...no ale zbytečně, protože ho reprízovat v dohledné době stejně nebudou :(
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
"Huuuu huuuu...." - nejchytřejší Patrik na světě opět na scéně! Spousta hlášek a krásnýho humoru - moje nejmilovanější houbička se opět předvedla... ;)
Gumídci (1985) (seriál)
" Stoupo! Ty bezpáteřní slize! " ...no co dodat víc? :-D
Mikrokosmos (1996)
Nádherný uvolňující snímek nejen pro milovníky přírody. Bez jediného slova je nám vyprávěný příběh hmyzu, který svou složitostí a prostotou vyráží dech. Co to je déšť, co to je vítr...běžné problémy v mikro měřítku. Všem doporučuji, prosně krása
Hodiny (2002)
Po dočtení knížky byl pro mě film patřičným dokreslením příběhu. Trochu paradoxně byl nejvíc působivý Ed Harris, ovšem výkony celého hereckého trojlístku stály za to - skvěle obsazené Streep a Moore doplnila trochu překvapivě Kidman, nicméně všechny podaly výkon hodný obdivu. Kdo nečetl, možná nepochopí, ale autorům se podařilo ztvárnit složitou psychologii příběhů na jedničku
Svět podle Prota (2001)
Geniální film, který baví. Spousta otázek, spousta odpovědí, ale přesto na konci zůstane otazník. Promyšlený sci-fi snímek, po kterém zbyde nejen milá vzpomínka a úsměv na rtech. Ačkoli znám i lepší filmy, na tenhle prostě nedám dopustit
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Kouzelný kreslený seriál, který si hláškami nezadá se simpsnama, natolik promyšlený, že je nezávadný pro děti a přitom velmi obohacující i pro dospělé... Zkrátka skvělé odlehčení po náročném dni, seriál plný rad do života a vtipných situací.. Morous Tadeáš, ztělesněná inteligence v podobě Patrika a nezapomenutelný Sponge v doprovodu skryté hlavní postavy Garryho... Prostě parádička PS:Konečně ho dávají i u nás :))))
Mlčení jehňátek (1991)
I po několikerém zhlednutí stačí vidět obal filmu a už se mi naskakuje husí kůže. I když pro mě Antony Hopkins bude v každém filmu už navždy doktorem Lecterem, lepší životní roli si nemohl vybrat. Přemýšlela jsem dlouho, ale žádná kloudná výtka mě nenapadla, a tak můžu Mlčení jehňátek s klidným svědomím prohlásit za jeden z nejlepších filmů, co znám
Terkel má problém (2004)
Největší zážitek mám asi z Ebena :-D to je poprvý co jsem jeho hlas vnímala jako supr úchylnej... ;)