Recenze (116)
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Zdeňka vystřídali namyšlená vyžraná pipka s jejím vyžraným buzna synátorem. Rádoby chytré řeči vypadají, že jejich kuchařský um spálí i vodu...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Co čekat - Made in TV Hovna.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Jako katastrofický film tu je málo efektů a triků. Jako survival to celkem ušlo.
Jádro (2003)
Pro blbé a bez mozku, případně přemýšlení. Hvězda za efekty, zbytek nelogistická kravina.
Půlnoční nebe (2020)
To byla ale nuda.
For All Mankind (2019) (seriál)
Člověk si až říká, proč ti Rusáci opravdu nebyli první. Nedosahuje kvalit Man in the High Castle a drama ohledně osobního života postav je často dost k ničemu a o ničem. Mexická část a černoši jsou tam zas jen kvůli dementní americké korektnosti (tedy prakticky k ničemu), stejně tak halda ženských, kvůli přehnanému feminismu či lesby, o který by si žádný chlap neopřel ani kolo ( čti kolektiv z #metoo ). USA je prostě na hlavu postavený svět, kde menšiny mají větší slovo než většina. Přesto jde o lehce nadprůměrný seriál a těším se, jak dostanou napitchu menšiny a snad Rusáci v další řadě (to zahrnuje poslání atomovek na všechny, ať je od nich pokoj). 65%
Wonder Woman 1984 (2020)
To je vtip? Jak první Wonder Woman byla asi nejlepším počinem DC, tak ta druhá je skoro nejhorším. Téměř všechno špatně, pokusy o romantiku, dobové "věci" nebo zfetovaný záporák s covidem a jeho "kočička"? Nejhorší na tom je, že ta hudba od Zimmera už není taková, jakou jí znám. Řekl bych, že v tomhle případě má film zbytečně velkou stopáž, akce prakticky žádná. Snad bude lépe.
Drtivý dopad (1998)
Asi nejlepší katastrofický film s meteority. Ukázka toho, že není nutné být megalomanský.
Armageddon (1998)
Tento film mám rád, protože tam hrají moji oblíbení herci...jenže kvalitativně, nikoliv efekty, ale scénářem a realistnoční je na tom lépe Drtivý dopad.
Godzilla (1998)
Jean Reno - nejlepší herec filmu