Recenze (116)
Interande (2012)
Nj, jak jsem věděl, že chce na autobus, tak prostě musel ujet, tak jsem zdržoval, co to šlo :D Krásná zrzka, to by mě štvalo kdybych to nedal. Prostě dal jsem to na 100% a žili spolu šťastně až do smrti :)
Chcete mě? (1992) (pořad)
jedna kvůli zvířatům a zoofilnímu panu Srstkovi, co smutně kouká...
Souboj s Antikristem (2013)
Anna je kočka...
Godzilla (2014)
Ta stará od Emmericha z roku 1998 mi přijde (příběhově) daleko lepší, v této se hraje na efekt a příběh nikde, to samé charaktery uplně o ničem kromě ředitele co zabili po třetině filmu, navíc jak už někdo přede mnou psal, celý děj se odehrává ve tmě, není nic vidět a Země se asi přestala točit kolem své osy... Už prosím ty remake výplachy nee, to už režisérům došly nápady, že musí krást ze starších blockbusterů??
Mise na Mars (2000)
Skvělá hudba, výborný děj !
Pokémon (1997) (seriál)
Kdyby Střihavka nazpíval víc úvodních melodií... :)
Lucie, postrach ulice (1983)
Neměl jsem rád už od mala...
Anděl Páně (2005)
Ušlo to, námět je vcelku hodně dobrý, ale to provedení... Člověk si vzpomene na staré dobré československé pohádky, které nejsou tak roztahané a utahané, s nimiž je toto nesrovnatelné. Vzhled nebe mluví sám za sebe, který mi přijde vyloženě úchylný, vizuál defacto nikde. Trojan mi jako herec nesedí, spíš patří do reklamy na T-Mobile, kde mu to celkem jde, a i tak se zde zrovna u ostatních žádné herecké zázraky a orgie nekonají. Kdybych měl vybírat alespoň jednoho z herců, tak jedině Jiřího Dvořáka v roli čerta. Bartoška úplně otřesný v tom kostýmu a hudba podivná. Tečkou je naprosto zaříznutý světský závěr v kostele, zbytek si máme asi domyslet. Tohle se vám opravdu tolik líbilo?
Dvojníci (2016)
Mr. Fio banka (čti Kohák) kam vleze, to zmrví, ty jeho kecy a jednání jsou otřesný, ať už ve filmu nebo v reálu v televizi. Zbytek filmu je ale solidní a Ondra Sokol určitě umí, na kterém to všechno stojí. Hodně to bohužel zavání Partičkou, kterou mám rád, ale snažím se být nestranný. Jinak Berenika Suchánková a i Jana Bernášková jsou opravdu kočky. Být Ondrou, tak si ten polibek zahraju v divadelním představení místo něj. Na české poměry vcelku solidní film.
Nekonečný příběh 3 (1994)
Vzpomínáme (na první film). Režisér měl zůstat u řemesla hnusných jů-es-ej hambáčů.