Recenze (116)
Bitva u Midway (2019)
Klasický Emmerich. Spousta kvalitní akce a přehnaného amerického patriotismu, kterému museli ustoupit střihy na japonskou protistranu. V tomto případě není film dostatečně vyvážený a vypadá tak, že Japonci jsou pouze sesmolená parta ufňukaců, co dostalo pár lodiček, zatímco Američani jsou ty jediní profesionálové, co umí vše nejlíp. Verze z roku 1976 je kvalitativně o dost lepší, byť nemá moderní efekty.
Marvel's Luke Cage (2016) (seriál)
První série se rozjela jako epická gangsterka plná prologů hlavního hrdiny i jednotlivých postav a jejich příběhů z minulosti, aby dokonaly celek seriálu. Bohužel konec série už není tak dobrý a druhá série je solidní slabota. I tak se jedná asi o nejlepší černošský seriál o Harlemu, který jsem kdy viděl.
S Babicou v karanténě (2020) (pořad)
Kdepak koronavirus, kam se hrabe na Jirku. Má to teď na co svést, když se po*erete. Těstovin a čočky je v domácích zásobách dost, stejně jako kečupu a toaleťáku. Takže ideálně, s Babicou v kadiboudě!
Bláznivá holka (2008)
Výsměch originálu.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Feministiská blond hovadina šáhlá pubertou. Punk is dead. Hodně špatné.
Terminátor: Temný osud (2019)
nebylo to vůbec špatné, škoda ignorace třetího dílu...
Avengers: Endgame (2019)
Z předchozích dílů je člověk už trochu zvyklý na epičtější bitvy a ne prology jednotlivých postav, které se ani u komiksu moc nehodí. Čekal jsem větší prostor pro Captain Marvel vzhledem k ukončení Infinity War. I přesto se jedná o výjimečný film k ukočírování toliko hlavních postav a nezměrnému množství minipříběhů a vyžranému Thorovi, který si dal nejspíš obří mléko od Tormunda z GoT. Ještě že nás zase chytrá myš-krysa zachránila (Stopařův průvodce...) a poslala nám Ant-mana zpátky. A tak zanikl příběh o tom, jak si kluci hráli s 6 barevnými kuličkami.
Planeta Česko (2017)
Záběry jsou povedené. Komentář, který je nejspíš směřován pro děti, nikoliv pro dospělé, dokument dosti sráží. Vcelku ušlo, ale mohlo být lepší s "dospělejším" hlasem a komentářem.
Smrtelné stroje (2018)
Celkem to ušlo, hudba velmi dobrá, ale ten extrémně urychlený a zařízlý konec to zničil...
Deadpool 2 (2018)
Žádná změna, volné pokračování jedničky...