Recenze (1 242)
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (série)
Odmítám tuhle pětici označovat jako Black Mirror. To, že tu někdo řekne San Junipero a odkáže na robopsa vůbec nic neznamená. Mnohem víc to celou dobu působilo jako nepoužité nápady z Kabinetu kuriozit Guillerma Del Tora, než BM. Nebavilo mě to. Joan je hrozná a Loch Henry jestě jakž takž drží, ale zbytek? Co to sakra bylo?
Flash (2023)
Nedává to smysl. Příběh nikam nic pořádně neposouvá a vrací se do DCU momentu, který bych už nechal spát. Ale Andy Muschietti po divákovi pálí momenty, které jsem si užíval. Záchrana padajících miminek, Elfmanův Batman Theme, kolize světů, Supergirl. Flash tak trochu aktivoval toho třináctiletého kluka ve mně a to je pocit, který mám rád.
Malá mořská víla (2023)
Největší kontroverze na hrané verzi Malé mořské víly není Halle Bailey, ale Rob Marshall. Nerozumím tomu, kdo v Hollywoodu mu pořád přihrává tyhle příležitosti. Alespoň je tahle podívaná poměrně neškodná a snesitelná. I když to finále? Disney, už se vykašli na gigantický CGI lidi, nepůsobí to dobře.
Ve při (2023) (seriál)
Seriál o posedlých a sobeckých lidech, kteří (ne)mají všechno a každá strana je hnaná frustrací ze svého vlastního života. Je to vtipné, občas celkem černohumorné a originální.
Medvěd - Série 1 (2022) (série)
Syrový seriál o vaření a zármutku.
Víly z Inisherinu (2022)
Pádraic a Colm jsou muži, kteří rozhodně drží své slovo. A i přesto, že je Inisherin dechberoucí a místy slovní přestřelka mezi jeho obyvateli sedne tak, že má člověk pocit, že sleduje něco mimořádného, to ale jako celek působí lehce tupě. Nějaká ostřejší tečka by tomu slušela víc.
Bostonský škrtič (2023)
Všechny tyhle retro variace na chytáme vraha začínají působit jak přes kopírák. Podobně koncipovaná She Said dokázala z honby dvou reportérek vytěžit mnohem víc.
The Last of Us - Season 1 (2023) (série)
Jako jo a ne. Last Of Us od HBO je víc psychologické drama, než akční nálož. Rozumím rozhodnutí použít clickery spíš sporadicky, jenže některá místa si o ně přímo říkala. Takhle divák dostává epičtější Cestu od Cormaca McCarthyho. Protože to je přesně ten dojem, který po sobě těch devět epizod zanechává. Scenérie, masky, triky, herci výborní. Jen to není taková šleha, jako byla hra.
TY - Série 4 (2023) (série)
Hodně rozpolcený whodunnit pokus, který svou první polovinou chytne a nespustí, ale s druhou rychle ztrácí na zábavnosti. Závěr je pak pitomý a překombinovaný paskvil. Touhle sezónou by You mohlo klidně skončit. Nemyslím si ale, že by se tvůrci chtěli s postavou Joe Golberga rozloučit. Pořád se tlačí na to, že to je vlastně miláček, i když není. Jenže potenciálně další NY kapitola už teď působí jako silně nastavovaná kaše.
Zápisky o skandálu (2006)
Ostré jako čerstvě ořezaná tužka. Dvě herecká esa, která se postupně vybarvují. A do toho celých 87 minut burácející Philip Glass. Nemám slov!