Recenze (375)
Kurýr 3 (2008)
Statham ve formě, jen takhle o 15 let později si člověk všimne jiných věcí, než dříve. Třeba, že Ruska hraje Ukrajinku a že Západ trpí na stereotypy o Rusku. Oni za nic nemohou, mají přece úžasné spisovatale. Jenže to bylo před 100-200 lety! Ale o nich to vyjimečně není. Zlý americký kapitál vs ukrajinská ochrana přírody. Pohádka s auty, pistolemi a rvačkami. Why not.
Postpráce (2023)
Zajímavé, ale pomalé a nic extra nového, jen jednotlivosti, aspoň pro mě. Jeden svět online 2023
Americký zabiják (2017)
70 %, překvapivě dobré, až na tu atomovku.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
90 %, vizuálně atraktivní, fajn herci, postavy mají uvěřitelné postoje a hodnoty. Neprustrelnost je ještě uvěřitelna, když máte kliku, ale ty pády z velké výšky už jsou zbytečné. Parádní akční pohádka.
Generace Euromajdan (2022)
Zajímá mě politika na Ukrajině před ruskou invazí. Základní pohled dokument dává, je krásně vidět, že nic není černobílé, korupce v postosovětském prostoru (včetně ČR) nesmírný problém, politika složitá a mezilidské vztahy dvojnásob. Čekal jsem od dokumentu ale něco víc. Není to holt "vysvětlující" dokument s čísly a grafy, ale spíš časosoběrné snímání osob, což je jednodušší a stále častější styl dokumentů dávající přednost autenticitě před faktografií v kontextu zvoleného tématu. [Jeden svět online 2023]
Kolja (1996)
Film jsem měl rád od prvního zhlédnutí a dal jsem mu před mnoha lety 5. Pokud jste rodič, přidejte si šestou...
Magic Show (2022) (pořad)
Pokud to není s hosty domluvené a/nebo kreativní práce s kamerou, je fakt dobrý (i když některé díly jsou děsně natahované, ale divadlo k magii prostě patří) a místní odpadáři jsou jen ubožáci, co sami nic nedokázali.
Newsroom ČT24 (2015) (pořad)
Zajímavý pohled do zákulisí novinářské práce.
Terminator Salvation (2009)
Časově to zařadit už nelze, takový samostatný příběh ze světa Terminátorů se známými i novými postavami.
Spojenec (2006)
Bankovní loupeže mě baví víc než mordy. A tady je více vrstev, než obvykle.