Recenze (749)
Lovci draků (2008)
zbytečnost a ani ne moc pěkně udělaná.. 30 %
Útěk do divočiny (2007)
zacatek me teda fakt iritoval temi nesmyslnymi kecy, ale jakmile zacal outdoor, bylo to super.. a konec!!!!! 90 %
Mongol - Čingischán (2007)
z tohodle by byl výtečnej 10hodinovej seriál..takhle je to děsně nevyrovnaný
Spravedlnost pro Selvina (1968) (TV film)
téměř geniální
Penelope (2006)
přes veškeré stereotypy tohle byla velmi příjemná podívaná..
Horton (2008)
pro děti to není, pro dospělý to taky není.. sem tam jsem se zasmál, ale to je tak všechno
CoMyJenVíme!? (2004)
jeden z nejčistších odpadů, co jsem kdy dal.. teď už jen čekám na výpravný tříhodinový dokument plný triků na téma 1+1=6,24 (pro případné šťoury, které tento "film" něčím intelektuálně oslovil - nejsem konzervativec, ale tyhle hypotézy mnohem kouzelněji a mnohem dříve představil třeba takový Aldous Huxley, nebo kniha Sociální konstrukce reality, tam to smysl má, tam se s tím nějak pracuje. v tomto čemsi to není nic).. ultrazbytečné a naprosto bezcenné "dílo"
Tajemství prstenu (2007)
moc si to neumím vysvětlit, Tajemství prstenu je strašně sentimentální melodrama, které jde emocionálně mimo mě, ale musim přiznat, že to tak nějak nepopsatelně funguje a bavilo mě to.. i když možná to byla ta kocovina ;-)
Isčina cesta (2007)
podobně jako Ghobadiho Želvy mohou létat i tento maďarský film ukazuje brutální dopady chudoby a sociálních problémů na nejmenší obyvatele, děti.. podobně depresivní a prost naděje, přeci jen o trochu horší.. btw: Mária Varga, představitelka Išky, odvádí doslova heroický výkon, už jen kvůli tomu stojí za zhlédnutí
186 kilometrů (2007)
příjemná, lehce absurdní záležitost.. dějově dost podobné pitomému Crash Roadu, nicméně zatímco Crash Road byl pitomý, až by směšný, tohle je komické, a přeci jen se nad tím vším dá celkem příjemně popřemýšlet.. a Jan Uuspold, nejlepší estonský komik současnosti, byl tak milionkrát lepší, než Agáta Hanychová