Recenze (749)
Americká noc (1973)
Skvělá pocta filmu. A nádherné vyznání lásky Truffauta Občanu Kanovi.
Po zavírací době (1985)
Nadprůměrný snímek, z něhož se bezmocí hlavního hrdiny snadno nakazí nejeden divák.
Okno naproti (2003)
Raději bych dal dvě a půl, ale zase tak špatný film to není. Ovšem dobrý také ne.
Pád domu Usherů (1928)
Musím přiznat, že některé montážní postupy mi nebyly moc jasné, zejména při pohřbu.
Bulšit (2001)
Ne že by bylo mým stylem jít proti většině (až na LOTRa), ale tenhle film shledávám vtipným. Takže sorry.
Kill Bill (2003)
Ten film má styl!
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Dodnes nepochopím, pro koho jsou tyhle filmy určený. Asi pro milovníky Tygřích spárů 257 a Amerických ninjů 400. Nesmyslný film.
Šeptej (1996)
Prostě mě tenhle film odrovnal v patnácti letech, i když jsem nerozumněl téměř ničemu. Dnes mě odrovnává pořád a rozumím tomu jen o trochu víc - dokonalý film o jedné republice a její mládeži.
Šakalí léta (1993)
Můj asi nejoblíbenější Hřebejkův fïlm.
Smradi (2002)
Nějak jsem nepochopil, proč bylo užito tolik velkých celků z ptačí perspektivy. jinak opravdu skvělý příběh, byť trochu nedotažený do konce.