Recenze (749)
Příběh kmotra (2013)
od doby majora zemana nejhorší zneužití filmu pro ideologickou zvůli
Je třeba zabít Sekala (1998)
nádherné vykreslení české nátury v její nepřikrášlené odpudivosti
Pojedeme k moři (2014)
mlaý český film žije.. aneb jak Mádl počůral všechny Zoufalce, Dvojky a podobný nesmyslny "o životě"
Hranice nemožného (2008) (seriál)
z hlediska práce se vztahem mezi divákem a charaktery, kterej je pro US-televizi klíčovej, je tohle totální masakr, v němž se prostě není čeho chytit
Gravitace (2013)
jeden z nejkrásnějších filmů, jaký jsem kdy viděl
Riddick (2013)
asi první film postavený na CGI, který vznikl ryzí improvizací... snad mi nikdo nebude říkat, že tohle mělo scénář
Dovolenkáři (2012)
takřka dokonalý film a Wheatley mě konečně přesvědčil, že jeho vize jsou správné
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
neexistuje nějaká jiná dvd/blu-ray verze? já se nedávno bavil s pár lidma, který jack reacher strašně nadchnul a všichni to oproti mně viděli z fyzickejch nosičů.. v kině to bylo děsivě špatný..
Let (2012)
konecne americký film, ve kterym "alkoholik" skutečně chlastá aspon tolik, co prumerny cesky delnik vypije behem rachoty..
Holy Motors (2012)
stejne jako u péčka je možno íčka (tedy materiál pro pořádné vyiinterpretování se) hodnotit jen na bázi udělal jsem se/neudělal jsem se.. u holy motors se zjevně spousta lidí udělala.. mně tahle pocta/dějiny/filosofie filmu, intertextuální a sebereferenční simulakrum, ale stačilo jen na lehkou erekci mozku.. lepší simulakrum je prostě Synekdocha, New York a lepší potejrání dramaturgickejch zákonitostí pak Atlas mraků... ale pokud vyjdeme z toho, že film je vlastně jen suma záběrů a montáže, pak tohle je jednoznačně nejlíp natočenej záběr na onanujícího osmiletýho autistu, kterej kdy vzniknul, takže chápu kluky z fildy a jejich vyinterpretování se v kině..