Recenze (117)
Harry Brown (2009)
Postřílet je...Vždycky strašně fandím, ať už je to Charles Bronsonů, Clint Easwoodovic nebo Michael Caine...Pěkně kulku mezi oči...
Konference ve Wannsee (2001) (TV film)
To bylo drsné...a přitom ani nevylezli z baráku...
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Karle, ty žiješ.....
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Tak toto možná nebude pro každého. Viděl jsem jeden díl a nijak mě to nedostalo, ale po měsíci, jsem si řekl, že zjistím, jak to v té ZOO vypadá - a nelituju...Celý koncept je opravdu parádní.
Lítám v tom (2009)
Všichni šli na Avatara. Já ho už podruhé vidět nemusím A tak jsem si koupil slané tyčky a sedmičku bílého, pustil si film, o kterém jsem věděl jen, že tam bude hrát určitou roli letadlo a žasl jsem. Tyhle filmy mám mooooc rád...
Avatar (2009)
Dobré to je...o tom žádná..Navíc je to něco nového...a proto se mi to taky líbilo. Ale film je především příběh ne? Takže za 5 hvězd to určitě není...A tečka.
Ctihodný občan (2009)
Zábava...
Medúza (1992) (pořad)
eso se moze jit zahrabat...diky nadhledu Krajča a Juchelky je to za 4...jinak celkem prumer...
Jezero smrti (2008)
to potěš koště...já byl nasranej...já se uplně rval do obrazovky, abych ty smrady srovnal...ale nepodařilo se...moc dobré.
Bojové nasazení (1986)
Když se tak zamyslím, tak vlastně nemám větší výhrady k žádnému snímku, na kterém Clint pracoval. I když je každý jeho film jiný a ne všechny mají stejnou kvalitu, tak on jim dodává něco, co neumím popsat. Něco jako kus dobré práce. Podle mě ho to strašně baví a jeho angažovanost ve světě filmu to jen a jen dokazuje. Bojové nasazení vždy a všude.