Recenze (31)
Tráva (2005) (seriál)
Čo sa mna týka, tak toto je jeden z najlepších seriálov, čo som kedy videl. Neskutočne som sa bavil. Paleček na horu.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Pre mňa to bolo niečo naprosto fabulózne. Neskutočne som sa bavil. Palečky na horu a to obidva.
Zlouni (2022)
Dopozeral som to až do konca, ale moc som sa nebavil. Niečo tomu chýbalo. Za mňa nuda.
Peacemaker (2022) (seriál)
Miestami trošku vulgárne, ale inak neuveritelne zábavne pozerateľná pecka. Bavil som sa parádne. Paleček nahoru.
Bigbug (2022)
Tak toto mi absolutne nesadlo. Síce som to dopozeral, ale vôbec som sa ni trošku nepobavil.
Poslední bohatýr: Kořen zla (2020)
Hehehe za mňa ešte lepšie ako jednotka. Koblížek bol naprosto famózný a celé to proste nemá chybu. Neskutočne som sa zase pobavil.
Poslední bohatýr (2017)
Tak toto bolo fakt niečo. Neuveritelne som sa bavil. Paleček nahoru.
Pomsta (2019)
Adkins je proste borec. Bavil som sa od začiatku až do konca.
Bojovník (2019) (seriál)
Dle mého skromného názoru, na ohodnotenie tohto seriálu tu nie je dosť hviezdičiek. S kľudním svedomím mu dávam 10 hviezd. Neskutočne sa uňho bavím a vždy keď dopozerám jednu časť, ľutujem že už skončila. Pre mňa je to neuveritelná BOMBA. Len viecej takýchto seriálov. Chrochtám blahem. Paleček nahoru.
Future World (2018)
Dal som tomu šancu a pozrel to do konca, ale je to neuveritelná strata času. Neodporúčam.