Recenze (404)
Repo Men (2010)
Jen chloupek chybí k absolutnímu hodnocení...tohle bylo opravdu dobré a opět se mi potvrdilo, že se Jude Law do sci-fi hodí :). A výběr songů byl skvělý.
Hranice smrti (2007)
No fuj, v něčem jsou Frantící absolutně nepřekonatelní...po vynikajícím Inside a rozpačitém Martyrs je tu do třetice Hranice smrti. Je mi z toho až blbě :D
Zkouška (2009)
Pěkná stylizace, dobrá kamera, herecké obsazení, zvuk a nápad, ale přišlo mi to celé hodně přitažené za vlasy. Protože mám ale filmy "z jedné místnosti" rád a rozhodně zde nechyběla originalita (což dnes cením opravdu hodně) musím dát 4*.
Silent Hill (2006)
Úžasná vizuální a tematická stránka filmu dává zapomenout několika menším nedostatkům - jedna z nejlepších herních adaptací vůbec...u mně rozhodně top 5 horor a velmi mne mrzí jeho zde uvedené nepochopitelné podhodnocení...ale svět není spravedlivý, na to už jsem dávno přišel :)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
V rámci žánru skvělé...
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Krimi jako víno s vynikající stylovou hlavní hrdinkou, film vás pustí až se závěrečnými titulky...opravdu dobrá práce!
Gamer (2009)
Jedna cool kapka za druhou, až je z možného pozdního sběru nechutná břečka. Škoda škoda škoda, takto pro stromy není vidět les :(
Planeta 51 (2009)
Přišlo mi to velmi sympatické s jednoduchou, ale krásnou animací, dobrými postavami a nápaditými odkazy na klenoty světové kinematografie...a tím nemyslím pouze úžasného alienka :)
Proud času (2003)
Nemůžu si pomoci, ale honičky v rytířské zbroji mám opravdu rád :). Film byl pestrý, měl spád a hlavně jsem od něj nic nečekal, takže jsem byl velmi mile překvapen.
22 výstřelů (2010)
Skvělá gansterka se spoustou krve, zrady a cti s Jeanem Renem v hlavní roli...co víc si přát? Bohužel má i spoustu nedostatků, na VELMI kvalitní 3* to ale bohatě stačí...byla ji radost sledovat, ovanul mne závan starých časů :)