Recenze (750)
My dva a křen (2006)
Jedna z těch povedenějších komedií. 80%
Zrození Planety opic (2011)
Film ze kterého vás mrazí, protože víte, že by se něco podobného v tomto šíleném světě klidně mohlo stát. 85%
Pan Bobr (2011)
Zasáhne vás to přesně tam, kde má. Smekám před Jodie Foster a Melem Gibsonem. 100%
Světová invaze (2011)
Hehe...tak to je hodně špatný vtip. Válečný film bez jakékoliv dějové linky. To snad ani nemohli myslet vážně. Dvě hvězdy dávám za bojové scény, jinak je to film naprosto k pláči. 25%
Hanna (2011)
Film se snažil jít uměleckým směrem, oceňuji snahu, ale tak úplně to nefungovalo. 65%
Agent bez minulosti (2002)
Věděla jsem, že tohle nebude film podle mého gusta, ale všichno o tom tak básnili, že jsem se tedy rozhodla se do slavné trilogie pustit. A hned v prvním díle jsem dostala přesně to, co jsem čekala - něco jako nepovedenou napodobeninu Jamesa Bonda. Nikomu neberu, že Matt Damon ve filmu exeluje, vždyť jsem film byla schopná dodívat jen kvůli němu. Ale ten zbytek jako třeba píběh, který je na mě až moc chaotický a ne příliš dobře vyprávěný nebo příšerný herecký výkon Franky Potente už jen potvrdil mé očekávání. Je to prostě akčňák, který si snaží hrát na něco víc. U mě to, ale bohůžel nefungovalo. 40%
Na vlásku (2010)
Jednoduché shrnutí: kouzelné a roztomilé. 80%
Invictus: Neporažený (2009)
I am the master of my fate...I am the captain of my soul aneb Nelson Mandela je můj hrdina. Clint Eastwood mě, ale tímhle filmem dost zklamal. Strašně se to táhlo a nudilo. Morgan Freeman byl spolu s dojemným koncem jedinou světlou stránkou tohoto filmu. Mrzí mě to, ale víc než tři hvězdičky si tenhle film nezaslouží. 68%
Nepolíbená (1999)
Kdyby se tenhle film nikdy nenatočil, vůbec nic by se nestalo. 20%
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Shédnuté série - 2,3,14,15