Recenze (1 168)
Hvězdná brána (1994)
Po letech jsem to viděla znovu. První půlhodina, než projdou bránou, je super. Pak to ubere na intenzitě, ale pořád dobrý. Škoda že Spader se tak zkrmil, tady je moc roztomilý.
Charles - osud prince (2012) (TV film)
Zejména ten první díl byl docela zajímavý, druhý už mě poněkud nudil.
Chartúm (1966)
Film s poněkud rozvláčným začátkem, myslím, že o co šlo by se dalo pochopit i rychleji než za hodinu. Co tam předváděl Heston a Johnson mě velmi zaujalo, Olivier výrazně méně, vlastně mi přišel jako úplně jalovej.
Chata na prodej (2018)
Divná rodina, divná komedie, divné drama, divnej konec. Chudák Sebastian. Jako místy jsme se zasmáli, ale... Ještěže to nebylo dlouhé. Kde seděl v autě v závěrečné scéně Vávra?
Chceš mě, chci tě (2009)
Chtěla jsem si odpočinout u nenáročné romantické komedie, ale tohle bylo nenáročné až moc.
Cheza je jen jedna (2020)
Nejlepší je ten běhající fanoušek. Uvnitř hoří čistá vášeň, i tak se ten film mohl jmenovat.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Masakrózní záležitost, musela jsem si dát panáka. Uff. Naprostý souhlas s komentářem od @-bad-mad-wolf- : "pokud ve vědomí zkaženosti vlastních činů zatajujeme nějaké to svinstvo, může se stát, že takové svinstvo nečekaně kousne i ve vlastních řadách. Dvojnásob to bolí v případě, kdy je obětí člověk, jenž utrpěl pouze díky hříchu svých bližních..."
Chyby (2021)
První část mě chytla a nepustila. Když to prasklo, šlo všechno do kopru. Jedinej rozumnej chlap v celým filmu byl ten Slovák. Pokud hlavní postavy zůstanou spolu, musí do města, v tom prdelákově to nepůjde.
Chyťte Cartera (1971)
Fascinující pohled na staré hnusné město. Ty kadibudky! Tolik oprýskaných dveří, hnusných tapet! K tomu více či méně pohledné ženy, povětšinou nahaté nebo těsně před tím, a gaunerský MC. No ale co s tím, když je to poněkud nudné?
Ideální palác (2018)
Zvláštní film o zvláštním člověku a ještě zvláštnějším paláci. Stopáž tak akorát, být to delší, asi by to bylo nesnesitelné.