Recenze (325)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Ty jsou ale ukecaný, to se jen tak nevidí, ale je to fajn pohodovka na odpoledne.
Mládí v hajzlu (2009)
Nudné, nezáživné, místy hodně trapné a navíc Michael Cera je naprosto nemožnej, nudnej a nezáživnej.
Kniha přežití (2010)
Zajímavý postapokalyptický film s dobrou myšlenkou, borcem Denzelem, zábavným Garym a nádhernou Milou. Škoda těch posledních 30-ti minut
Battle Royale (2000)
Pořádnej japonskej filmovej masakr podpořen nádhernou vážnou hudbou.
Finty Dicka a Jane (2005)
Velice milá a příjemná komedie se super manželským duem. Třešničkou na dortu je pak role Aleca Baldwina.
Rukojmí (2005)
Slibný úvod, který pak postupně začíná i trochu uspávat. Bruce Willis je jako vždy dobrý, ale jedná se o film který se mi z hlavy určitě rychle vykouří.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Začátek a konec je výborný, ale ten prostředek filmu se tam trochu táhne.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Kevin Smith se vrací s pokračováním svého největšího hitu, který ještě dokázal o něco vylepšit a opepřit.
Mr. Brooks (2007)
Skvělí thriller. Kevin Costner ukazuje, že na to ještě má. K tomu všemu mu ještě parádně přihrává nebo i přehrává William Hurt. Škoda trochu zbytečné linie s osobním životem policistky v podání Demi Moore.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Co ještě více lze k tomuto snímku dodat? Kult, co jiného.