Recenze (66)
Nový svět (2005)
nevím - kamera výborná, krajina vůkol nádherná, ale zbytek? tak strašně se to tááááhne - nebýt těch dvou dříve zmiňovaných aspektů tak bych asi usnul .....
(J)elita ze střídačky (2006)
další Rob Schneider? ne, děkuji - říkal jsem si na začátku, pak jsem ale byl "donucen" tento film shlédnout a musím uznat, že jsem se výborně bavil - vezmu-li v potaz, že se jednalo o film se stokrát (ne-li více) provařeným klišé, předvídatelným koncem, několika "fekál-blicími" scénami atd. pár frků se vážně vydařilo a jako film na "jeden večer" to svůj účel dokonale splnilo .....
Království nebeské (2005)
podle všech možných kritik jsem čekal hrůzu a děs, nudu, nekonečné čekání na konec filmu - a hle, opak je pravdou! ty 2,5 hodiny uteklo jako nic, ani okamžik jsem se nenudil a opravdu si to užil - musím říct, že víc než Gladiátora. jediným slabším místem je pouze Orlando Bloom, ale tenhle "nedostatek" mi napravilo dokonalé score - made by Harry Gregson-Williams .....
Rodinná dovolená a jiná neštěstí (2006)
že by nezávislé pokračování National Lampoon? po pár okamžicích jsem nabyl dojmu, že tomu tak je - má snad ještě někdo stejný pocit? jinak nic světoborného, ale dalo se na to koukat a nechá se při tom odreagovat po celodenním shonu ....
Krajina přílivu (2005)
zkrátit stopáž a bylo by to hvězdiček pět - ono to po hodině a půl začíná kapku nudit a člověk už jen čeká, kdy bude konec - jinak Jodelle Ferland vypadá na velmi slibnou herečku .....
Ve stínu pravdy (2006)
u tohoto filmu mám problém s tím ka ho zařadit? krimi? drama? psycho? hrozný mišmaš, který po 20 minutách začíná šíleně nudit - jediné plus je skvělé score made by James Newton Howard .....
Mlha (2005)
již nikdy víc, prosíííím! ta jedna hvězdička je za Selmu Blair :)
Poseidon (2006)
není to zase až tak špatný film - škoda jen toho rychlého rozjezdu, než jsem se nadál a zorientoval se v postavách a mých sympatiích k nim, byla loď vzhuru nohama a "putování za svobodou" mohlo začít ..... spousta lidí tenhle film strhala, ale já se ani chvilku nenudil a to asi tvůrcům šlo především ..... takze prostě ***
Za plotem (2006)
ja nemůžu jinak naž za *****, stopáž je tak akorát, příběh je výborný, dabing ať už původní nebo ten český na vynikající úrovni (tedy ruku na srdce - Veverka je v češtině o třídu výš - Bohdan Tůma je prostě bourák) ..... prostě další animák, který můžu ..... "jsem šíleně vzteklá veverka a chci svý sušenky!!!!" :)
Rafťáci (2006)
slaboučkých 20% - každou chvíli "nenápadně" problikne reklama na jednoho ze sponzorů, většinu vtipů a gagů jsem už předem věděl a všehovšudy jsem se tak 3x zasmál - a to je na komedii hooodně málo .....