Recenze (11)
Sázka na nejistotu (2015)
Takmer nikto z tu prítomných tomu určite nerozumel, ale tí ktorí obchodujú na burze si prišli na svoje.
Zmizelá (2014)
Pozerajte sa na to ako reálny fakt a ste tam, nič rychlého, schválne pomalého a drviacejúceho mozgové bunky, ked sa stanete súčasťou Amy a Nicka zároveň, že fandite obom, lebo je to tak skurvené a pekelné zároveň, kde môžete vidieť svoj skurvený pekelný život len nemáte odvahu ho skončiť.
Mocný vládce Oz (2013)
Kvôli Francovi, ja toho chlapa nemôžem zniesť.
Mama (2013)
Duchova mamča bola fajn, deťúrence ju mali radi, aj ked ostatným vedela poriadne zakrútiť krkom.
Jak ukrást Venuši (1966)
Veľmi chutný filmiček, kde Audrey Hepburn je ako snežienka a Peter O Toole, ten čo ju chráni, aby ju nikto neodtrhol.
Jeden den (2011)
A ja ťa nechcem a ja ťa nemilujem a ja ťa nemám rád aj ked je pravdou, že vlastne ťa mám rád.
Krvavá odplata (2011)
Ťažkotonážny Kilmer je istotou, že to bude ťažka hlúposť a mal som pravdu.
Válka Bohů (2011)
Hlavný predstaviteľ je tak neherecký až ma to otravovalo a dialogy zrejme na tú dobu boli veľmi chytré v dnešnej chytrej dobe boli veľmi úbohé. Bohovia nepresvedčivý- nešla z nich hrôza a s nadpozemskosťou mali pramálo spoločné. Suma sumárum, pre dospelého diváka je to trápna otrava a deťúrence by dali tejto zbytočnosti max. tri hviezdičky aj to moje vnúčata my povedali, dedko prečo pozeráš takú hlúposť.
Kůže, kterou nosím (2011)
Výborný Toník Banderasovie, ktorý si túto rolu vyslovene užíval, úchylnosť, ktorá predčí aj skrytú ľudskú fantáziu, až to dráždivo mrazí a človek mu skoro fandí.
Skrýš (2010)
Výborny ducharský horor o nemožnom, alebo aj možnom.