Recenze (449)
Ti druzí (2001)
Ačkoliv se ve filmu takřka nic nestane, po celých 100 minut jsem byl napnutý jak struna. Může za to především vynikající atmosféra a režie. Pro mě nejlepší duchařina, kterou jsem viděl.
Pusinky (2007)
Děsná blbost. Bolí mě hlava a tenhle film mi to ještě víc zhoršil.
Requiem za sen (2000)
Darren Aronofsky, který u mě má u mě několik desítek bodů za geniálně natočenou Fontánu, natočil syrový a extra depresivní "feťácký" film, který vás nenechá snad ani jednou nadechnout za svých 102 minut. Aronofsky mě opět nadchnul jak svojí špičkovou režií, tak dokonalými střihovými přechody, zpomalování a zrychlování snímku...atd je tu toho víc. Rád bych ještě pochválil hudbu, která se snímkem dokonale splívá. - Nejlépe samozřejmě sedí u šokujícího konce, který nenechal snad nikoho chladným. 8,5/10
Iron Man (2008)
Nadupaná akční jízda doprovázená vtipnými řečmi Tonyho Starka, kterého hraje sympatický Robert Downey Jr. Jen je škoda toho nedotaženého a ukvapeného konce...jak finální boj, tak závěrečné tiskové prohlášení. Každopádně plus navíc za stylové závěrečné titulky.
Rozum a cit (1995)
Miluju "Pýchu a předsudek" a nezamilovat si i tento báječný film je blbost. Vyobrazení anglického venkova je nádherné. Skvělé obsazení to celé jen potvrzuje - Emma Thompson, Kate Winslet, Alan Rickman, Hugh Grant... a v předposlední řadě Hugh Laurie s Imeldou Staunton byli skvělí. 9/10
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Parádní Allenův snímek z jeho cesty do Španělska. Film má příjemnou atmosféru letní Barcelony a herci hrají báječně. Co víc si jen přát?
Ucho (1970)
Depresivní a klaustrofobické veledílo. A vůbec - jeden z nejlepších českých filmů!
Kafe a cigára (2003)
Další povedené dílo Jima Jarmusche. Některé povídky byli celkem nudné, ale těch dobrých bylo víc. Podle mě nejlepší povídka byla "Bratranci" a ta povídka s Cate Blanchett - nepamatuju si už název.
Plán 9 (1959)
Tak špatný až je to sranda.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Seriál mého mladšího dětství. Sledoval jsem ho každý den, těsně před odchodem do školy.....