Recenze (809)
Černý krab (2022)
Mrazivé, atmosferické, nepredvídateľné. 75%
Žádné prudké pohyby (2021)
Blbučké, naivné, pózerské divadielko.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Guláš, bez hlavy a päty. Maximálne nasilu, výsledkom je fastfood grc. Skutočne nepochopím ak niekto pochváli scenár k tomuto braku.
Calm with Horses (2019)
Surová dráma, dokonalo špinavá atmosféra v krásnom írskom prostredí. Dokonalo zahrané, podmanivé, drsné a zároveň citlivé.
Stáhni mě do pekla (2009)
Už ste videli ako niekto vygrcia mačku? Celú mačku.. Tak ja grciam na tento "film". Obsahovo úplne na h0vno, herecky úplne tragické, scény nezmyselné a megatupé. Takýto brak 67%?
Vražedné stíny (2022) (TV film)
Brutálne, vierohodné, kvalitné, výborne zahrané, dialógy, myšlienka, prevedenie, kamera. Top. Po prvom diely, ale prichádza sklamanie, druhý diel totiž predošlé napätie a potenciál rozsekal na šalát. Škoda.
Halloween zabíjí (2021)
Ak by mal dáky film stelesniť dokonalú primitívnu, brilantnú, bezhraničnú tuposť tak je to presne tento brak. Navyše viacerými prvkami vypovedá o všeobecnej gýčovosti a typickej stupidite výraznej časti USA filmov.
Boarding School (2018)
Až na ten záver Boring School. 35%
Noční doktor (2020)
Pointa? U filmu nevyžadujem akčné scény, ani nijak extrémne, brutálny vizuál, ale toto bol veľmi slabý & nudný film bez akejkoľvek pointy, deju, alebo čohokoľvek čo by upútalo.
Privilegium (2022)
Veľké prekvapenie, ešte, že som nedal na hodnotenie (46%). Zaujímavé, napínavé od začiatku do konca, , kvalitný vizuál, originálne. 75%