Recenze (809)
Základna (2019)
Aj keby som si odmyslel tú blbú, trápnu propagandu, tak ajtak ide o totálnu nudnú, dementnú, pózerskú riedku hnačkoidnú stolicu. Ten film je diagnóza sám o sebe.
Ivalo (2018) (seriál)
Pomerne originálny námet, kvalitné spracovanie a skvelá atmosféra. Severské krimi, vírus ako biologická zbraň a obchod s bielym mäsom. Napínavé, nápadité, tajuplné. (Ideálny seriálový "partner" na dlhé zimné lockdown večery, tématicky veľmi podobné s dnešnou situáciou). 90%
Cargo (2017)
Sľubný úvod, fajn téma, ale príšerne dementný scenár. Toľko stupidných rozhodnutí otca a hlúpych, nezmyselných scén sa nedalo stráviť. Pre mňa nepozeratelná lobotomia.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Napúdrovaný, presaturovaný, prikrášlený, komerčný gýč.
Líbánky (2013)
Solídny snímok, v jednoduchom príbehu sa skrýva mnohé. Emócie prichádzajú postupne a sám divák sa presvedčí, že v posudzovaní ľudí na prvý dojem robíme častokrát chyby. Film možno radiť k tým s nižším rozpočtom, ale hľadiska emócií ponúka pomerne sýtu porciu.
Nadějná mladá žena (2020)
Stupidita, stupidne natočená. Nebyť pár svetlých momentov bol by to úplný odpad. Začiatok vyzeral sľubne, no potom to išlo do pr..le. 20%
30 stříbrných - Ouija (2020) (epizoda)
Akože dieťa posadnuté diablom vo forme veľkého pavúka, ktorému reflux vypudí, alebo doslovne vygrcia detskú tvár kvôli striebornej minci.. Mater mu pomelie vnútornosti svojho manžela.. K tomu hlavná postava boxerského farára, alebo farského boxera... To je taaaak moc dementné...
Lucifer (2016) (seriál)
Lucifer je preafektovaný napúdrovaný metrosexual s homosexuálnym prízvukom a gestikuláciou? Navyše trápny, naivný, dementný príbeh. Otras. 0%
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Katastrofický jedine tak o ľudskej spoločnosti do ktorej bezpochyby patrí aj celá dementná produkcia tohto braku. Trápne, nudné, dementné, úbohé. 0%
Zvrácenost strachu (2020)
Brutálne & atmosferické 85%