Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Ztraceni (2004)
Nic lepšího v seriálový škatuli prostě neni, ať si každej řiká co chce!
M*A*S*H (1972)
Skvělej humor, vynikající herci - kdybych chtěl zabít spoustu času, tak asi timhle...
Útěk z vězení (2005)
Simpsonovi (1989)
Skvělý hlášky, úžasný postavy, nádherný narážky na ameriku...
Futurama (1999)
Jestli takhle bude svět vypadat v budoucnu, tak se tam těšim.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nejlepší nekomediální seriál z války...
Mr. Bean (1990)
Červený trpaslík (1988)
Anglickej humor, kterej mi sedl asi úplně nejvíc...
Bylo nás pět (1994)
Moc příjemný pokoukání. Vyrůstalo se na tom hezky...