Recenze (28)
Muž jménem Otto (2022)
On to vlastně je naprosto předvídatelný příběh, ničím nepřekvapí, neurazí a přitom je tak krásný. A to hlavně díky hercům, které nejde si nezamilovat, v čele s úžasným Tomem Hanksem. A proto 5*..
Velryba (2022)
Silný příběh a zasloužený Oscar pro Brendana, kterého jsem bytostně jako herce neměla ráda, ale klobouk smekám a slzu utírám.
Nekonečná láska (2014)
Oni jsou sladcí. Mladí, krásní.. Beru to jako odpočinkový film u kterého nemusíš zapojit ani na okamžik mozek, což někdy nezaškodí. ★★ dávám za ten okamžik, kdy jsem se zasnila a v duchu si řekla jak by bylo fajn zažít Nekonečnou lásku.
Helena (2012) (seriál)
Zrovna koukám na Roseanne. Do teď jsem nevěděla, že to je slovo od slova předělávka tohoto celkem fajn amerického sitcomu. Tím pádem u mě Nova klesla zase o stupínek níž, díky tomu, že není ani schopná vymyslet svůj vlastní sitcom. O tom, že herci jsou vážně špatný se ani zmiňovat nebudu.
Prezidentské volby (2012) (TV film)
Výborné politické drama s výbornou Julianne Moore. Jen škoda, že je to pouze TV film.:(
Total Recall (2012)
To je špatný!! Jediný co zůstalo jsou jména hlavních hrdinů. V porovnání s originálem to je "sračka". Lituju těch dvou hodin svého života, které mi už nikdo nevrátí. U mě slabé 2* a nevytrhla to ani tady tolik opěvovaná Kate Beckinsale.
Arthur (2011)
Výborná Helen Mirren.. Jinak jako oddechovka to není úplně nejhorší, ale nic víc si od toho fakt neslibujte.
Enter Nowhere (2011)
HOROR????!!!!!! Ani z daleka... Jinak docela zajímavá myšlenka. Ale na víc jak 3* to opravdu nevidím..:-//
Jsem číslo čtyři (2011)
Žádné velké umění od toho nečekejte.. Rozhodně bych tento film nenazvala "napínavým thrillerem".. Nic méně mě to celkem bavilo..Herci si to asi užili, ale o nějakých extra hereckých výkonech se tady taky mluvit nedá.. Ale na to já z vysoka kácím a klidně si to pustím 27.5. znovu..:D Pro mě 55%
Kamarád taky rád (2011)
Pro mě jednoznačně lepší než Hlavně nezávazně. Justin a Mila vynikající. Parádní oddechovka, nezbývá než vřele doporučit. ****