Recenze (3 058)
Zločin (2006)
Naprostá obyčejnost se zajímavou myšlenkou, toť ale vše... - 13. 12. 2012 - 35%
Capote (2005)
Ani kvůli zcela unikátnímu, fenomenálnímu či oskarahodného výkonu Philipa Seymoura Hoffmana lépe ohodnotit nemohu. Nejsem milovník podobných příběhů, byť jsou vybroušeny téměř k dokonalosti jako tento... - 13. 12. 2012 - 65%
Země ztracených (2009)
Tak toto byla tak neskutečná stupidita která se v rukou Willa Farrela proměnila v neuvěřitelně vtipnou stupiditou. Jak dokáže někdo jen svým zjevem udělat z jasného odpadu docela obstojný snímek je až neuvěřitelné... - 12. 12. 2012 - 45%
V pasti lásky (1993)
Sra... první kategorie. Stačí jen slyšet stupidní dabink a je jasné, že z toho nic lepšího vzniknout nemuže. To musel být fakt Pierce Brosnan zoufalej když se nechal obsadit do něčeho takového... - 12. 12. 2012 - 5%
Projekt Frankenstein (2010)
10. 12. 2012 - 55%
Ať vejde ten pravý (2010)
S originálem obtížně srovnávatelné, ale i tak zcela bezchybné. Na začátku filmu jsem si říkal, jak mě štvou remaky dokonalých filmů, že to není umění jen pozměnit herce a zopakovat to samé, ale po závěru musím říci opak. Když budou všechny remaky povedené jak tento tak můj názor (s trochou sebezapření) budu muset změnit. Opět dokonale zahrané, strašně uvěřitelně podané, ale hlavně citově vytříbené. Zde pro mne není slabé místečko - tedy až na ten jazyk. Originální švédština je prostě originální švédština... - 12. 12. 2012 - 90%
Nekonečná pařba (2003)
Tak toto předčilo i moje očekávání. Čekal jsem dementní uchylárnu, ale takovouto tedy né. Chce se mi z toho blejt... - 10. 12. 2012 - 5%
Ruiny (2008)
Jak může někdo stále dokola vymýšlet takovéto (hodně slušně řečeno) koniny. Nad něčím takovým mi zůstává jen rozum stát... - 9. 12. 2012 - 15%
Limit (2010)
Sice napínavá, ale jinak úplně obyčejná kriminálka, na kterou za pár dní zapomenete... - 8. 12. 2012 - 60%
Hezké vstávání (2010)
7. 12. 2012 - 75%