Recenze (144)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První série plná akce a napětí, poměrně dobrá. Začátek třetí série má scénář, jak kdyby ho někdo napsal za 2 minuty na účet v KFCčku, zatímco čekal na stripsy. Otázka je, kdo mu to odkýval.
Dámská jízda (2017)
Tady tenhle typ vaginálního humoru mě moc nebaví.
Zmenšování (2017)
Proč hraje Matt Damon zhruba jednou za rok v nějaké naprosté sračce?
Tři dny ke svobodě (2010)
Napínavý jak kšandy.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Eva green je hnusná svině.
Dánská dívka (2015)
Dásnká děvka je pěkná píčovina a nedalo se na toho hnusnýho Redmayna dívat.
Kostičky (1994) (pořad)
A teď vypněte nás prosím, ať nebolí vás hlova.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Grandiózní nuda. Johnny Depp špatnej.
Grandhotel Budapešť (2014)
Lobby boooy
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
S těžkým srdcem dávám 4*.