Recenze (137)
Top Gun (1986)
Musel bych opakovat to co napasal Umberto Eco k jinému slavnému hollywoodskému film Casablance. Parodie s Charlie Sheenem je ovšem taky zdařilá.
Lady Chatterleyová (1993) (TV film)
Kvalitním hereckým výkonům navzdory dost konvenční zpracování jednoho z deseti nejvýznamnějších románů minulého století.
Kikudžiro (1999)
Japonský humor je mi dost vzdálený ale i tak je to pěkný film o přátelství malého kluka a dospělého podivína. Vadil mi ten opakující se hudební motiv. A ty snové scény to měla být nějaká aluze na Kitanův vzor Kurosawu? Slabší čtyři
Tajemná zahrada (1993)
Pozorujete li svět otevřenýma očima je celý velká otevřená zahrada
Zlatý věk (1930)
Když měl tenhle film v Paříži v roce 1930 premieru jakási fašistická bojůvka vypálila kino. Ted po skoro devadesati letech to působí jako čajíček a asi pro málokoho je to shocking jako tenkrát. Pokud vás film zaujal doporučuji přečíst esej kterou o L'âge d'or napsal Henry Miller.
Třetí poločas (2009)
Nevíme dne ani hodiny. Tohle může potkat každou ženu a vlastně i kohokoli. Ne vždy to musí skončit tak jak v tomto smutném a depresivním filmu. 4 sochoking: tady jsem kameru ignoroval ten příběh je sám o sobě silný Po druhém shlédnutí plný počet
Requiem za sen (2000)
Příběh a poselství filmu O.K, hudba a herecké výkony taky. Jen ta klipová přestylizovaná režie mi lezla na nervy. Proto nedávám plný počet.
Slídil (1972)
Je hodně znát že tenhle inteligentní příběh nebo chcete li hra a "hra" byla původně napsaná pro divadlo. Je to ale výborné a ty víc jak dvě hodiny uběhnou jako nic. Spisovatelé a nejen detektivek bývají dost často ješitní egoisté.
Sladký ničema (1999)
Není to tak skvělé jako jiné jazzové filmy jako Bird nebo Round Midnight ale ve filmografii WA originální počin a jeden z těch kvalitnějších filmů které za posledních cca 20 let natočil. Ocenuji hlavně výkony Penna a Samanthu "Gelsominu" Morton. Příznám se že nejsem takový fanda do jazzu tudíž sem si než jsem si to naše nevěděl zda jde o skutečný životopis nebo cimrmanovskou fikci.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Mne to jako komedie ani tak nepřipadalo snad že jsem se v hlavním hrdinovi poznával :-)