Recenze (286)
Řekni, kdo tě zabil (2007) (seriál)
Zatím čtyři.Výtvarná stránka je úchvatná, děj trochu utahanější, ale jako pohádka pro dospělé, se mi to líbí.Jen se nemohu ubránit pocitu, že strašně vykrádaj Amélii z Montmartru a Tima Burtona 8-)
Bournův mýtus (2004)
Kvalit TBI to nedosahuje, zvlášť kvůli tomu, že mi scénář přijde chudší a roztahávaný honičkama.Ty rychlé střihy a nestabilní kamera mi v některých chvílích způsobila snížení vnímání,co že se vlastně děje, ale měla zase účinek imprese.Karel Roden je dobrej herec, akorát se vždycky bojim, když ho vidim v zahraničním filmu, protože je pak jasný, jakou cestou se uhýbá kvalita snímku.Ale to je tak všechno z negativ.Matt Damon to opět skvěle táhne a pozvedá do vyšších úrovní.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Ve své době na počátku devadesátých let to mělo asi své kouzlo. Tvorba byla tehdy přímo nabitá akčními filmy a velká část z nich byla na hranici vkusu.Nejinak je to i s tímhle kouskem.Sympatický ochranitel křehkých žen a nemohoucích nenechal leckdy oko suché:)Spádá u mě do stejné kategorie jako většina ,,segalovek".Na zabití času to ujde.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Pro spoustu dívek a žen naprostý kult, pro mě ukázka toho jak vypadá snaha neúplné rodiny o normální život, ale protože jim doma chybí otec a manžel, pouštějí se obě osoby do zcela zbytečných vztahů, naprosto nepoučené životem. A to u mě nezachrání ani to rýpavé hádání se zrychleným plácáním a už vůbec ne arogantní a paličatá Rory.Sorry girls.
Arabela (1980) (seriál)
Výprava pěkná, všechny ty kostýmy a tak, ale prostě mě to nikdy nenadchlo.Nelíbili se mi kladné postavy, zvláště později na krátko ostřihaná a emancipovaná Arabela a co je horší, že ani záporné postavy mě nechytli u srdce:-(Ale natočený je to kvalitně, tak hodnocení odpovídá.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Zpočátku se na to dalo ještě dívat.
Stormbreaker (2006)
Akční filmy s pubertálními, či dětskými ,,Bondy" jsou sami o sobě strašný klišé.Neliší se od sebe stavbou příběhu.Jediný, co se dá vyzdvihnout, že se ten kluk umí rychle hejbat a pak za tou druhou hvězdou stojí náhle se ukáživší Mickey Rourke.
Agent bez minulosti (2002)
Nejsem obdivovatel akčních filmů, ale podívala sem se na to.A byla sem hódně překvapená jaký věci se v tomhle žánru dají natočit.Celý film mi přišel vzatý z naprosto jiného úhlu než jsem zvyklá a hlavně hudba, ta se vážně povedla, u titulků sem si jí musela pustit víc nahlas.Co nejdřív chci vidět pokračování.
Náhrdelník (1992) (seriál)
Ze začátku zajímavý, dobrá výprava, ale tak od půlky už to je dost sentimentální s telenovelními prvky.Zvlášť nejvíc mi vždycky vyrazil dech začátek se záběry NY, to byl asi někdo z tvůrců za nákupy a vzal s sebou kameru:)
Billy Madison (1995)
Ne, že bych byla fanouškem tohohle humoru, ale Sandlera tak nějak vždycky zkousnu, protože se vážně snaží upoutat pozornost a nenechat se odtrhnout, i když bohužel někdy používá krajní prostředky na hranici mýho vkusu.