Recenze (287)
Skála (1996)
Úvod, nic moc, půměrný akční film. Potom do hry vstoupí Connery a film se může s plnou parádou rozjet ! Od té doby se akce střídá akcí tak skvěle že vás nenechá vydechnout a to je na tomhle filmu nejlepší, bejt mi 10 let prohlašuju to za nejlepší akční film všech dob. Velmi dobrej Cage který se během filmu mění v dalšího Connerova nástupce, Ed Harris mě nějak nepřekvapil (Jakto?), ale Connery .. ten mě prostě bavil, čím je starší tím je pro mě větším borcem. :)
Lovci lvů (1996)
Moje srdcovka! I po letech stále fungující atmosféra a to napětí! Skvělé výkony Douglase a Kilmera, pánové by měli dostávat podobné role jako tyhle. Pohled na dlouhou trávu mě děsí dodnes, to dělá ta výborná kamera a hlavně hudba Jerryho Goldsmitha. Dále nemám slov, opravdu je to film přesně podle mého gusta a vyčítal bych si kdybych nedal plné hodnocení. Škoda že tohle se už netočí. :)
Americký prezident (1995)
Film hlavně stojí na Douglasovi a Beningové a tím je film milý, vtipný a romantický. Takhle to má vypadat! Jestli takhle nějak funguje politika a to "prezidentování" (což opravdu takhle nefunguje ale to jsou ti američani :)) tak se musím smát. :)
Kruh 2 (2005)
Přišlo mi to stejné jako 1 díl, ovšem tady byly scény které mě bavily víc viz. v koupelně, Samara v těle Aidana a konečné finále. Řekl bych že tady to má vypracovanější příběh ovšem atmosféru jako v 1 opravdu nenahradí. Já se ale bavil a dokonce i trochu bál. :)
Kdo hulí, ten umí (2001)
Celkem pohodová komedie plná hulení. Více komentáře není třeba. :)
Já, padouch (2010)
Příjemné pohádkové překvapení. Pěkná animace, skvělý nápad a hlavně to bylo vtipné! Víte, já si stále myslím že když o tom filmu nic nevíte, zaujme vás jenom ten název, popřípadě plakát, tak je to prostě lepší, nic od toho neočekáváte a nakonec zjistíte že je to vlastně fakt dobrej film! Stalo se mi to vlastně pokaždý, tohle není vyjímkou. Po dlouhé době se povedl i dabing, to se u animáků moc často nestává. Nejlepší byli jednoznačně ty žluté postavičky. :) Viděno v kině.
Kruh (2002)
Opravdu jsem se bál. Dlouho jsem neviděl horor který mě prostě vyděsí, už jenom slovo Samara tak mám husí kůži. A víte čím to je? No přece tou správnou atmosférou, režii a hudbou! Jinak by film stál za nic. Takže opětuji druhé zhlédnutí a užiju si to víc a nejlépe v nočních hodinách, potom možná zvýším hodnocení, takhle mi k tomu něco málo chybělo. Fuj, to bylo něco. - 2 zhlédnutí : No jsem docela zklamán nevím čím to je ale prostě už mě to tak nezaujalo, nezastrašilo, takže hodnocení nechám takové jaké je a pustím si to až zase za dlouhou dobu to třeba bude lepší. :)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tak přece! Po zmařeném 5 a 6 dílu přichází HP7 přesně podle mých přestav. Těm co se líbily předešlé 2 díly se jim tenhle možná líbit nebude, nebo možná naopak. Pár chyb ale tomu filmu něco málo vyčtu a to příliš rychlý úvod (pardón ale z té bitvy na obloze která netrvá ani minutu se přece dalo vytěžit mnohem více když už je to rozdělený na 2 pol.), mizerný scénář který kazí herecké výkony,jejich dialogy a příliš dlouhé pohledy kamerou do tváře hlavních trojice, to je někdy až příliš nudné a občas to rozčiluje. Takže něco málo k chybám které ale rozhodně nepokazí perfektní dojem z filmu! Především chci ze všeho nejvíc pochválit Ruperta Grinta který podával nejlepší výkon z filmu, ten mi prostě v hlavě utkvěl nejvíc, neříkám že ostatní herci nehrály skvěle (popřípadě Rickman, Nighy a Fienes odehrávají svůj klasický standart) jen mě to mile překvapilo a určitě má před sebou slibnou hereckou budoucnost. Režisér Yates konečně pochopil jak má natočit Potterovskou atmosféru, v některých pasážích je určitě lepší než HP3 (ten je ale vyloženě lepší, propracovanější) a nutno říct že jsem si to užíval, jak tady už někdo napsal, připomíná to "The Road" už jenom to že filmu prospěla změna prostředí, už to není v Bradavicích (k nim se vrátíme v 2 pol.) ale je to v přírodě, na neznámých místech přesně tak jak má vypadat vyspělý HP7 - 1part. Byli tu scény které staly za to a které byli přesně podle mých přestav, např. Godrikův důl, příběh 3 bratrů, setkání smrtijedů a konečné finále (ano, slza málem ukápla). Já jsem hlavně rád že Yates se vzpamatoval a že film rozdělil do 2 filmů (proč to sakra neudělal dřív?!) že to nebude tak suché, nezáživné, nudné a bez zbytečného osekávání děje. Pokud takhle dopadne i 2 rozdělený film, tak budu jenom spokojený, s pocitem že to zakončily výborně. A že ta druhá bude extra nářez! Ano, mám sice obavy ale i tak se těším a pevně doufám že se to povede. Díky. :) Viděno v kině.
Tělo jako zbraň (2007) (pořad)
Pro všechny fanoušky bojového umění. Až uvidím všechny díly pokusím se dát plné hodnocení. :)
Arthur a Minimojové (2006)
Tak jsem si to pustil s velkým odporem (neměl jsem jiný film po ruce) a nakonec to docela ušlo. Rozhodně mě zaujala postava Malthazadara která víceméně kraluje po celou dobu ve filmu( možná kvůli němu zhlédnu 2 díl), jinak pro děti jako stvořené. :)