Recenze (186)
Syn pláže (2000) (seriál)
Natoceno v pevne vire, ze zadny vtip neni dost debilni na to, aby byl vyskrtnut ze scenare.
Tři mušketýři (2011)
"Lovely outfit. Very retro." Andersonovsky brak opet utoci a opet s odzbrojucici naivitou, hravosti a blbosti. Naprostou lahudkou je sestakovy zloduch Buckingham v podani Orlanda Blooma a zdarne mu sekunduje Mads Mikkelsen (ten chlap ma proste charisma), naopak Christoph Waltz je prilis schematicky, Milla je proste Milla a zbytek obsazeni zoufale nevyrazny. Vice nez pribeh bezici na autopilota zajima Andersona efektnost jednotlivych scen a dari se mu stridave prichazet se zajimavymi napady, s opravdu divnymi napady a s napady vykrast to ci ono.
Třinácté patro (1999)
Promyšlená a s velkou péčí natočená detektivka v paralelních světech s výbornou noir stylizací.
Battle: New York, Day 2 (2011)
Opravdu hrozne spatnej film.
Počátek (2010)
Ups, Nolan je génius, o tom žádná, ale i když je Inception velkolepá podívaná, Batman mě bavil víc a Prestige se mi dostala pod kůži mnohem hlouběji. Nicméně pokus o film, kde je téměř vše mohl dopadnout i podstatně hůře, viz Sucker Punch. 89.5%
Rango (2011)
Technicky a vytvarne uzasne, ale jako film prumerne a zapomenutelne. A muze za to kopa hlusiny mezi nekolika temer genialnimi scenami.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tezko rict. HBO rozhodne serialy umi a neboji se do latky vrazit tolik penez, kolik je potreba, aby vse vypadalo dobre. Jenze po Tudorovcich ci Rimu uz z toho kouka klasicky HBO recept na uspech: Jednu nebo dve filmove hvezdy, doplnit ansabl solidnimi televiznimi herci, trochu rozmazat charaktery, aby se malokdo jevil jako bily ci cerny a pridat trochu soku (explicitni sex, smrt dulezite postavy). Takze kdyz uz opadne prekvapeni z toho, ze serial muze dopadnout takhle dobre (prece jen uz to neni prvni dobry serial od HBO), dostavi se pocit, ze nektere veci mohli odsypat rychleji a ze z tehle kosti uz se jedna polivka uvarila.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Lovci duchů jsou takové solidní B. Popravdě řečeno,tenhle seriál má jenom dva klady: a) nepřetržitý přísun méně i více obskurních démónů, strašidel a paranormálních jevů, b) sjednocující linie souboje pekla a nebe a blížícího se konce světa. ta je sice odbytá, ale když někdo prohodí "víš, předtím než jsem se vrátil z pekla .... ", tak to prostě zbaštíte i s navijákem :) --- jinak souhlasim s komentarem Eodeon, akorat to proste neberu vazne :)
Invaze (2002) (TV film)
Takova hodne zbytecna a celkem blboucka televizarna, ale nemuzu si pomoct, me se to i docela libilo. 50%
Volání Cthulhu (2005)
Lovecrafta mám rád a načteného a většinu jeho příběhů považuji za prakticky nezfilmovatelné. Tedy až doteď. Volání je natočeno jako pocta německému expresionistické filmové škole a je natočeno velice věrně. Černobíle, jen s hudebním doprovodem,s titulky místo dialogů, s výrazně nalíčenými a stylově přehrávajícími herci. Kamera je autentická, stylově statická s nedoostřeným obrazem, vinětací, je dán velký důraz na práci se světlem a některé záběry mají typickou pokřivenou perspektivu, která je výborně využita ve finále filmu. Na druhou stranu, tempo filmu je současné, délka filmu odpovídá rozsahu předloh a vůbec je příjemné sledovat jak zvolená forma umožňuje použít zvláštní efekty, které by v moderněji pojatém filmu vypadaly nepatřičně. Zkrátka a prostě jsem nadšen a doporučuji. Nejlépe na plátně.