Recenze (537)
Schindlerův seznam (1993)
pri sledovaní tohoto filmu musí každý človek cítiť veľký smútok a pokoru. Toto sa už nikdy nesmie opakovať.
Sophiina volba (1982)
mňa toto rozhodne neoslovilo :(
Vikingové (2013) (seriál)
určite najlepšia vec o vikingoch a poriadne brutálna.
Last Night (2010)
pozerateľné, miestami aj poučné, ale žiaľ aj trocha nudné. Sam Worthington zo štvorice najslabší. PS: otázka znie, či bola neverná aj Keira ??? Páčilo by sa mi, keby sa môj partner takto tlačil na tretiu osobu ??? Asi ťažko, neviem či by som to rozdýchal.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
z môjho pohľadu mal film 2 menšie výpadky, inak by som mu uťal plnú dávku. Myslím, že o Loganovi Lermanovi, Ezrovi Millerovi ale hlavne o Emme Watson ešte budeme veľakrát rozprávať v superlatívoch.
Spisovatelé (2012)
pekne podaný rodinný príbeh, toto mám rád.
Hezké vstávání (2010)
Rachel McAdams sa stáva kométou na hollywoodskom nebi. Je svieža, vtipná a pekná !
Plán útěku (2013)
nie že by to bola nejaká pecka ale pre mňa o 1,5 triedy lepšie ako Postradatelní. Kedˇ to natáčali Sly mal 66 a Arnie 65 rokov.
Kapitán Phillips (2013)
rozhodne som čakal viac.
Pot a krev (2013)
supersračka !