Recenze (537)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
neznášam Stillera, ale chcel som vidieť tento film lebo sa o ňom píše aký je skvelý....ale nie je ani náhodou. Pre mňa je to len film, ktorý sa len tvári na viac ako v skutočnosti má
Teď a tady (2012)
jeden bod uberám pre ťažko depresívny/tragický záver. Prežíval som to ako rodič... také filmy nechcem viac vidieť!
Piráti na vlnách (2009)
proste bombastic !
Margaret (2011)
rozhodne podľa hodnotení som čakal viac, len pár dobrých scén , sklamanie.
Whiplash (2014)
fúúúúha, to byl ale nářez !!! Rozhodne doporučujem.
Newyorská romance (2013)
výborné !
Ctihodný občan (2009)
hm , aj keď je to nemorálne , ale do poslednej chvíle som bol na strane Butlera. Myslím, že to vie pochopiť temer len človek, ktorému sa to už stalo. Právnici sú banda, ktorá spraví všetko pre peniaze/ oslobodí aj zločincov, o ktorých vie, že to urobili, hlavne že dostanú dobre zaplatené. A vyhovoria sa na to, že aj zločinec má právo na ,, spravodlivý proces,,.
Kandidát (2013)
veľmi milé prekvapenie, malo to šťavu.
Riddick (2013)
ešte väčšia blbosť ako som čakal.
Švindlíři (2003)
po mnohých rokoch výborný Cage.