Recenze (537)
Rukojmí (2005)
70%
Rocky IV (1985)
65-70%....svojho času som videl ten film tuším aj 10 x
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Je to o medicíne a histórii, a to je moja parketa !!! Popravne 4-5 hviezdičiek., nevedel som sa rozodnúť.......80%
Rozruch na onkológii (1991) (TV film)
75% ....komentár možno neskôr
Detektiv Marlowe (1983) (seriál)
Milujem Marlowove vnútorné monológy.
Gattaca (1997)
...film na zamyslenie Ak smeruje spoločnosť tým smerom, tak jediné čo ma teší je, že ja ani moji vnuci / dúfam / už dávno nebudeme medzi živými. P.S. pointa filmu na 5 hviezdičiek
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
U mňa 75-80% ale vždy sa dobre pobavím......aj keď miestami je to dosť ,, lacná ,, zábava.
Snowboarďáci (2004)
.....ak sú 4 hviezdičky medzi 60 a 80% tak u mňa 60% s odretými ušami, ale ja som sa prekvapivo dobre pobavil jedneho silvestra a preto sa prikláňam k o viečo vyžššej známke ako čistý 3 hviezdičkový film
Top Gun (1986)
Týmto filmom odštartoval skutočne hviezdnu karieru Tom Cruise.......a pre moju generáciu je to svojím spôsobom už kultový film.....mne sa proste páčil....so skvelou hudbou a témou / dovtedy neprekonané letecké akčné scény.../. Hej na vysvetlenie mladíci ! Som zvedavý ako budete pozeratˇna dnes 5 hviezdičkovú trilógiu Matrixov za takých 10-15 rokov ??!!!
Top Gun: Maverick (2022)
Veľmi precenený film ❗️ Cruise sa tu snaží vyrovnať fyzičkou aj výzorom o 30 rokov mladším chlapom; veľmi trápne. Pozrieť raz a dosť.